דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג חדש לאפליקציה: זה השינוי שיקל על חייכם

וואטסאפ מתכוננת להשיק תכונה חדשה: "רשימות" לניהול אנשי קשר. למרות שהפרטים המדויקים עדיין לא ידועים, ההערכה היא שהתכונה תאפשר למשתמשים לארגן את אנשי הקשר והקבוצות שלהם בצורה יעילה יותר
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ עומדת להציג פיצ'ר חדש שעשוי לשנות את אופן ניהול אנשי הקשר והקבוצות עבור המשתמשים. על פי דיווחים מהאתר wabetainfo, המתמחה בחשיפת עדכונים עתידיים של האפליקציה, נמצאה בקוד האפליקציה תכונה חדשה בשם "רשימות".
על פי מאקו התכונה החדשה, שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח, מתוארת כ"ניהול אנשים וקבוצות". למרות שהפרטים המדויקים עדיין לא ידועים, ההערכה היא שהתכונה תאפשר למשתמשים לארגן את אנשי הקשר והקבוצות שלהם בצורה יעילה יותר. ייתכן שהמשתמשים יוכלו ליצור קטגוריות כמו "משפחה", "עבודה", או "חברים", ולשייך אליהן אנשי קשר וקבוצות רלוונטיים.

אחת האפשרויות המעניינות של התכונה החדשה היא היכולת לשלוח הודעות ממוקדות לרשימות ספציפיות. זה עשוי להיות שימושי במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים, שיוכלו לנהל תקשורת יעילה יותר עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים. בנוסף, התכונה עשויה לשפר את השימוש בעדכוני סטטוס, מאפשרת למשתמשים לשתף עדכונים עם קבוצות ספציפיות של אנשי קשר בקלות רבה יותר.
ה"רשימות" מצטרפות למאמצים המתמשכים של וואטסאפ לשפר את חוויית המשתמש ולהציע כלים טובים יותר לניהול תקשורת. בעוד שהתכונה עדיין בפיתוח ומועד ההשקה הרשמי אינו ידוע, היא מבטיחה להוסיף שכבה נוספת של ארגון ויעילות לאפליקציה הפופולרית.
בעוד שפרטים נוספים על התכונה עדיין חסרים, ההתרגשות סביב האפשרויות שהיא מציעה כבר מורגשת. משתמשים רבים מצפים לראות כיצד ה"רשימות" ישתלבו עם תכונות קיימות כמו ערוצים ומועדפים, ואיך הן ישפיעו על האופן בו אנו מתקשרים ומנהלים את הקשרים שלנו דרך האפליקציה. ככל שמתקרב מועד ההשקה, צפויים להתפרסם פרטים נוספים שיבהירו את מלוא הפוטנציאל של תכונה חדשנית זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה