דיגיטל וטק

משתמשי גלקסי? זה עדכון האבטחה המיידי שאתם צריכים להתקין

פגם אבטחה חמור במכשירי אנדרואיד חושף גם את מכשירי סמסונג לסיכון. סמסונג מדגישה את הדחיפות בהתקנת עדכון האבטחה של אוגוסט, שצפוי לצאת בקרוב. כל הפרטים המטרידים והחשיבות לעדכון המיידי
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
בעקבות חשש מפני פגיעות באבטחת המידע, במהלך חודש יוני, הממשל האמריקאי הורה לבעלי טלפונים מסוג Pixel העובדים עבור הממשלה לעדכן את מכשיריהם עד ל-4 ביולי או להפסיק להשתמש בהם. זאת בעקבות אזהרה של ה-KRV המנוהל על ידי סוכנות האבטחה והתשתיות (CISA), על פיה קיים פגם לא ידוע בקושחת Android Pixel המאפשר עליה בהיתרים.
ההמלצה לעדכון הגיעה בעקבות זיהוי של פגם המסכן את כל מכשירי אנדרואיד, כולל אלו של סמסונג. גוגל הצליחה לתקן את הפגם עבור דגמי Pixel בעדכון האבטחה של יוני, אך משתמשי סמסונג עדיין חשופים לאותו פגם. לכן, סמסונג מדגישה את החשיבות בהתקנת עדכון האבטחה של אוגוסט מיד עם שחרורו. תאריך השחרור המדויק של עדכון האבטחה תלוי במכשיר, במדינה ובספק הרשת של כל מכשיר סמסונג, אך הוא צפוי לצאת בקרוב.
בעיה נוספת שטרם נפתרה במכשירי אנדרואיד מחוץ לדגמי Pixel היא CVE-2024-29745, פגם שנחשב לאיום גדול אף יותר. גוגל תיקנה את הפגם הזה במכשירי Pixel כבר באפריל, וכעת על היצרנים השונים לתקן את הפגם במכשיריהם. סמסונג צפויה לכלול את התיקונים לשני הפגמים בעדכון האבטחה של אוגוסט.
כדי להגן על פרטיותם ומפני ניצול לרעה, נקראים כל בעלי מכשירי סמסונג, להקפיד להתקין את עדכון האבטחה של אוגוסט ברגע שהוא יהיה זמין למכשיר שלהם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין טלפון חכם מוגן ידע כל אזרח... (ל"ת)
    יהודה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור