דיגיטל וטק

גוגל באזהרה חמורה ללקוחותיה: פרצת אבטחה התגלתה באנדרואיד

מפעם לפעם, מתגלות במערכת האנדרואיד פרצות אבטחה שמסכנות את המידע האישי של מרבית בעלי סמארטפונים. כעת, גוגל מודיעה על פרצת אבטחה מן החמורות שהתגלו במערכת ההפעלה, אך נכון לעכשיו רוב היצרניות טרם שחררו תיקון אבטחה. האם מידע שלכם בסכנה?
מערכת ice |  1
גוגל (צילום shutterstock)
מלבד אפל, כל שאר המכשירים של כל שאר השחקניות בשוק הסלולר העולמי מבוססים על מערכת האנדרואיד של גוגל כאשר כל חברה מבצעת התאמות ייחודיות למערכת ההפעלה על מנת לבדל במעט את מכשיריה מאלו של שאר המתחרות.
בממוצע, אחת לחודש יצרניות הסמארטפונים נוהגות לשחרר עדכוני אבטחה למכשיריהם. יש כאלו שמקפידות על כך יותר ויש כאלו שפחות. אך, כעת גוגל יוצאת באזהרה שמחייבת אותן להוציא עדכון אבטחה כמה שיותר מהר.
על פי גוגל, פרצת האבטחה החדשה שהתגלתה זה עתה חמורה במיוחד כאשר היא יכולה לשמש תוקפים לקבל הרשאות במערכת ההפעלה של המכשיר של הקורבן אליו הם פרצו ואף לגנוב ממנו מידע אישי רב. לפי שעה נראה שהנזק שפרצת האבטחה יכולה לגרום כל כך חמור שהממשל האמריקאי חייב את כל העובדים שיש בבעלותם פלאפון מסדרת Pixel של גוגל להתקין את עדכון האבטחה שגוגל שחררה או להפסיק להשתמש במכשיר.
למרות המצב המדאיג והעובדה שמרבית החברות טרם שחררו תיקון אבטחה ייעודי למצב יש גם חדשות טובות. אם אתם בעלי טלפון מסדרת Pixel  אתם יכולים להיות רגועים. גוגל שחררה תיקון אבטחה שמתקן את הפרצה המודברת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמה של כיתה ב (ל"ת)
    מה זה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור