דיגיטל וטק

המלך צ'ארלס יוצא נגד הבינה המלאכותית: "לבסס חקיקה מתאימה"

המלך צ'ארלס, נאם בישיבת הפרלמנט הראשונה של ממשלת בריטניה החדשה בהנהגת מפלגת הלייבור והעומד בראשה קיר סטארמר. בנאומו, יצא המלך נגד טכנולוגיית הבינה מלאכותית וחשף את החקיקה חדשה שיקדם ביחד עם מפלגת השלטון החדשה 
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
שבועיים חלפו מאז המהפך הפוליטי שהתרחש בבחירות הכלליות בבריטניה, במהלכו לאחר 14 שנים של שלטון ימין, מפלגת הלייבור שנמצאת בצד השמאלי של המפה הפוליטית זכתה בבחירות.
לאחר שהתבצעו כל חילופי התפקידים בממשל הבריטי, אמש (רביעי), התקיימה ישיבת הפרלמנט הראשונה תחת הממשלה החדשה בראשות ראש הממשלה החדש של בריטניה קיר סטארמר.
הישיבה, כללה גם נאום של המלך צ'ארלס במהלכו הוא הכריז על תוכניות להוביל חקיקה להסדרת פיתוח מודלים של בינה מלאכותית רבי עוצמה. המלך חשף בנאומו את כוונתה של הממשלה החדשה, לטפל בנושא ואמר כי: "תבקש לבסס את החקיקה המתאימה כדי להציב דרישות לאלה הפועלים לפיתוח מודלים חזקים של בינה מלאכותית". 
החקיקה שהמלך ואנשי מפלגת הלייבור שואפים לקדם שונה בתכלית מיחסיה של הממשלה הקודמת כאשר ראש הממשלה הקודם רישי סונאק, התייחס לנושא בשנה שעברה ואמר כי: "בריטניה אינה ממהרת להסדיר את נושא הבינה המלאכותית", זאת למרות הסיכונים הידועים".
לפי הצהרות האחרונות נראה שבריטניה מתקרבת לעמדת האיחוד האירופי בתחום. כזכור, בחודש יוני בשנה שעברה, אושר באיחוד האירופי חוק הבינה המלאכותית, חוק בן 500 עמודים אשר שואף ליצר מסגרת רגולטורית ומשפטית בכל הנוגע לטכנולוגיית בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה