דיגיטל וטק

דייסון נכנסת לשוק הסאונד ומציגה אוזניות עם טוויסט ייחודי

דייסון, הידועה בזכות השואבים שלה, מתרחבת לשוק הטכנולוגיה הלבישה עם השקת אוזניות חדשות עם תג מחיר של 499 דולרים. ההשקה כוללת טוויסט ייחודי שיאפשר לרוכשים להתאים אישית את עיצוב האוזניות החדשות. האם דייסון תצליח להפתיע את השוק ולמשוך קהל חדש?
רפאל בן זקרי | 
Dyson OnTrac (צילום Dyson)
דייסון, הידועה בעיקר בזכות השואבים, מייבשי השיער והמאווררים המעוצבים שלה, ממשיכה להתרחב לתחום הטכנולוגיה הלבישה עם זוג אוזניות חדשות בשם OnTrac, המציעות איכות צליל מתקדמת עם ביטול רעשים אקטיבי ואופציה לעיצוב מותאם אישית.
האוזניות, שמגיעות עם כריות אוזניים נוחות, רצועת ראש מתכווננת וסוללה ל-55 שעות, מציגות עיצוב המשלב את הסוללות בתוך רצועת הראש, לשיפור נוחות וחלוקת משקל. בנוסף, הכריות עשויות מספוג PU, המפחית לחץ ומציע נוחות לאורך זמן, כאשר ניתן להתאים אישית את הכריות והכיסויים החיצוניים של האוזניות במגוון צבעים וסגנונות.
למרות כל הפיצ'רים הללו, דייסון לא מתפשרת על איכות הצליל והבטחת חווית שמיעה מיטבית. באמצעות אפליקציית MyDyson ניתן לעבור בין שלושה פרופילים של צליל: Bass Boost, Enhanced ו-Natural, אם כי לא קיימת אפשרות לאקולייזר מותאם אישית בשלב זה.
ה-OnTrac כוללות מערכת ביטול רעשים מתקדמת עם 8 מיקרופונים ואלגוריתם ייחודי של דייסון המסוגל לחסום עד 40 דציבלים של רעש. בנוסף, האוזניות כוללות מצב שקיפות שמאפשר להכניס מעט מהרעש החיצוני, כך שהמשתמש יוכל להאזין למה שמתרחש סביבו.
תג המחיר של האוזניות יהיה 499 דולרים בארצות הברית, כאשר למרות תחרות קשה מצד אוזניות כמו AirPods Max של אפל ו-WH-1000XM5 של סוני, ה-OnTrac של דייסון מציעות תכונות ייחודיות ועיצוב מותאם אישית שעשויות למשוך לקוחות המחפשים שילוב של איכות ונוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה