דיגיטל וטק

אייפון או גלקסי: מי המכשיר המומלץ לשימוש עם אוזניות אלחוטיות?

מתקשים להחליט בין אייפון לאנדרואיד? הוויכוח הנצחי מגיע לשיא חדש עם השוואה בנושא חוויית השמע האלחוטית. איזה מכשיר מציע חיבור מהיר יותר, תמיכה רחבה יותר ושימוש נוח יותר? התשובה עשויה להפתיע אתכם
רפאל בן זקרי |  5
אייפון מול גלקסי (צילום Shutterstock)
נראה כי הוויכוח בין משתמשי אנדרואיד לאייפון יישאר תמיד בלתי מוכרע, שכן לשתי המערכות יתרונות וחסרונות משלהן. עם זאת, בכל הנוגע לחוויית השימוש באוזניות אלחוטיות, נראה כי לאנדרואיד יש יתרון משמעותי על פני iOS, כך לפחות לפי השוואה שערך סאנוג' בהאטיה מ-Android Police.

לפי בהאטיה, אחד הגורמים המרכזיים לכך הוא התמיכה בקודקים (Codecs) המאפשרים למכשירים להעביר אודיו בצורה אלחוטית על ידי כיווץ ופירוק האודיו. אנדרואיד תומכת במגוון רחב יותר של קודקים מאשר iOS, דבר המאפשר לה לתפקד בצורה מיטבית עם מגוון רחב של אוזניות, מהזולות ועד היקרות ביותר.
למעט AirPods או אוזניות Beats, תהליך חיבור האוזניות לאייפון יכול להיות מסורבל. באנדרואיד, לעומת זאת, חיבור מכשירי בלוטות' חדשים הוא פשוט יותר, במיוחד במכשירים שתומכים ב-Google Fast Pair. טכנולוגיה זו מאפשרת חיבור מהיר והורדת אפליקציות נלוות באופן אוטומטי.
עוד יתרון לאנדרואיד הוא מערכת הפתוחה שלה, שמאפשרת תמיכה ברוב האוזניות והאוזניות האלחוטיות. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-Samsung Galaxy Buds עם כל מכשיר אנדרואיד, וכל הפיצ'רים יעבדו כראוי. ב-iOS, בעוד שאפשר להשתמש באוזניות כמו Galaxy Buds, חלק מהפיצ'רים לא יעבדו. לעומת זאת, אפשר להשתמש ב-AirPods עם אנדרואיד, אך פיצ'רים כמו Siri לא יהיו זמינים.
באנדרואיד, ניתן לשלוט באוזניות ישירות מתוך אפליקציית ההגדרות, ללא צורך באפליקציות נלוות. זה מאפשר להתאים את עוצמת השמע, לשנות קודקים, להחליף מצבי ביטול רעשים ואפילו להתאים את הפקדים בנגיעה אחת.
לפי בהאטיה, בעוד שמערכת ההפעלה של אפל מציעה חוויה מלוטשת יותר עבור ה-AirPods, חוויית השמע בבלוטות' היא פשוט טובה יותר באנדרואיד. בין אם אתם מעדיפים איכות שמע, אמינות בחיבור או תאימות מכשירים, אנדרואיד היא הבחירה הברורה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברור שאנדרואיד יותר נוח עם התחברות אוזניות.
    אבישי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל בעייתית מאוד במוצרים התומכים בה. רוב האוזניות הכי פשוטים עם מערכת אנדרואיד גם בחיבור וגם בהתאמה שלהם.
    סגור
  • 3.
    הבדלים בין iOS אנדרויד
    דודו 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי שני טלפונים לא מבין על מה הכתבה. ההבדלים הם יותר ברמת המותג ולא בגלל מערכת ‏ההפעלה לדוגמא סמסונג פועלים טוב עם סמסונג הדס. ‏AirPods פועלים טוב עם iPhone וכך הלאה
    סגור
  • 2.
    נראית כתבה מ-2013 (ל"ת)
    ביתרי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    חרטה
    אני 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין אוזניות לאנדרואיד שאפשר להתאים בהגדרות כל המאמר הזה שקר היה לי גם אייפון וגם אנדרואיד וזה אותו דבר וחיבור של איירפודס ובאדס זה לא קשור לטלפון
    סגור
  • ואלה
    גביזון 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה כנראה חסיד עיור של התפוח הרקוב
    סגור