מדדים ומחקרים

רגע לפי בלאק פרידיי: מומחים ממליצים על האוזניות הטובות ביותר

חברות האודיו המובילות נותנות כעת עדיפות לאוזניות בכל קו חדש של מוצרים ואתר המחקרים StudyFinds התגייס למצוא את האוזניות הטובות ביותר בשוק
מערכת ice | 
היכנסו כמעט לכל משרד שקט בימינו וסביר להניח שתמצאו עובדים רבים יושבים ליד השולחנות שלהם בשמחה ועובדים עם אוזניות באוזניים. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לנו להאזין למוזיקה או לפודקאסטים האהובים עלינו תוך ביטול רעשי רקע. אנחנו יכולים לקבל שיחות באוזניות עם איכות צליל מעולה ואז לחזור בקלות לרשימת ההשמעה. חברות האודיו המובילות נותנות כעת עדיפות לאוזניות בכל קו חדש של מוצרים ואתר המחקרים StudyFinds התגייס למצוא את האוזניות הטובות ביותר בשוק.
אוזניות איכותיות יכולות להועיל לנו במובנים רבים. מחקר שנערך לאחרונה מדווח שהאזנה למוזיקה קלאסית בעבודה יכולה לשפר את הפרודוקטיביות ב-15%. "למוזיקה יש השפעה חזקה מאוד על המוח. זה משפיע על מצב הרוח, הביצועים המנטליים והביצועים הגופניים", אומרת ד"ר בקי ספלמן, פסיכולוגית בריטית. "אנשים רבים מגלים שהאזנה לסוגים מסוימים של מוזיקה אינסטרומנטלית, יכולה לעזור להם עם רמות הפרודוקטיביות שלהם. המוזיקה יכולה לתפקד כמעין 'רעש לבן', לבטל רעשי סביבה שעלולים להסיח את הדעת".
סקר אחר מראה ששני שלישים מהעובדים מאזינים למוזיקה תוך כדי עבודה, כאשר 89 אחוז מהם, מסכימים שזה הופך אותם ליותר פרודוקטיביים. דו"ח זה מגלה גם שסטודנטים שמנגנים מוזיקה היו בעלי סבירות גבוהה יותר להצליח במחבנים, מאשר אלו הלומדים בשתיקה. מעניין לציין שמחקר אחד מדווח שהאזנה למוזיקה "גרובית" מגבירה את ביצועי המוח באופן העוצמתי ביותר. וזאת רשימת האוזניות הכי מומלצות על פי StudyFinds:
1) Apple AirPods Pro 2
2) Beats Fit Pro
3) Sony WF-1000XM4
4) Bose QuietComfort 2
5) Google Pixel Buds Pro
6) Sennheiser Momentum True Wireless 3
האזנה נעימה!
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה