דיגיטל וטק

הרחפן החדשני שהושק: היברידי חשמלי ובעל מנוע קירור

Skyfront משיקה רחפן עם מערכת קירור מים לפעילות מדבריתה - ‎ Skyfront Perimeter 8+ WC זמין כעת לפעילות בסביבות החמות ביותר על פני כדור הארץ, מערבות אוסטרליה ועד למדבר הערבי
מערכת ice | 
רחפן (צילום unsplash)
Skyfront, הספקית הגלובלית המובילה של רחפנים היברידיים בעלי סבילות גבוהה, הכריזה כי ה-Skyfront Perimeter 8+ WC, וריאנט של הרחפן ההיברידי-חשמלי Perimeter 8+, שמצויד במנוע בקירור מים ובמערכות אוויוניקה עמידות בחום, זמין כעת לפעילות מדברית ברחבי העולם.
ה- Skyfront Perimeter 8+ WC מיועד לספק פעילות רחפן אמינה בסביבות המדבריות התובעניות ביותר, בטמפרטורות של עד 50 מעלות צלסיוס. רחפנים מסורתיים שמופעלים באמצעות סוללות מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בתנאים של טמפרטורות גבוהות, לרבות ירידה מהירה בביצועי הסוללה, תוחלת חיים מופחתת וסיכון לשריפת הסוללה. בדומה לכך, מנועים בקירור מים שנמצאים על גבי רחפנים עלולים להתחמם יתר על המידה. ה- Skyfront Perimeter 8+ WC מתמודד עם אתגרים אלה באמצעות מנוע מתקדם בקירור מים ומערכות אוויוניקה עמידות בחום, שמספקות למפעילי הרחפן שקט נפשי בתנאי קיצון.
הוא גם עבר לאחרונה בדיקות מאמץ במתקן הבדיקות White Sands Missile Range של צבא ארה"ב, שבניו מקסיקו. במהלך הבדיקות הוא נשא בהצלחה מטענים כבדים בגובה רב, וזאת במסגרת פעילות בצהרי היום, בטמפרטורות של 45 מעלות צלסיוס.
"Alchemy Analytics מספקת פתרונות ושירותים גיאו-מרחביים לא מאוישים מתקדמים, וראינו ממקור ראשון כיצד ה- Skyfront Perimeter 8+ WC מספק פעילות רחפן אמינה בעמידות גבוהה במדבריות של המזרח התיכון, ומאפשר שקט נפשי למפעילי הרחפן", אומר קונרד רייט, מנכ"ל Alchemy Analytics.
"Skyfront נלהבת לפרוס את הרחפן המולטי-רוטורי ההיברידי-חשמלי הראשון במזרח התיכון, שמצויד במערכת קירור מים", אומר טרוי מסטלר, מנכ"ל Skyfront. "ה- Skyfront Perimeter 8+ WC זמין כעת כשדרוג שמאפשר השבחה עבור לקוחות קיימים וכמערכת חדשה עבור לקוחות חדשים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה