דיגיטל וטק

החופש הגדול כבר כאן: קבוצת הופ! במהלך טכנולוגי חסר תקדים

החברה, העומדת מאחורי הערוץ הוותיק, העלתה לאוויר חמישה אתרי אינטרנט חדשים ושלוש אפליקציות. התכנים מותאמים ליכולות הקוגניטיביות והרגשיות של הילדים בגילאי היעד. המטרה: הנאה המעניקה בצידה ערך מוסף של למידה. המנכ"לית מיכל בוטל: "חלק מרכזי בשדרוג חווית המשתמש"
מערכת ice |  1
כיתה א' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
קבוצת מדיה הופ! העלתה לאוויר חמישה אתרים חדשים ומתקדמים לכל חמשת ערוציה: הופ!, לולי, ילדות ישראלית, WIZ ופלא. אפליקציות תואמות לערוצים: הופ!, לולי וילדות ישראלית זמינים להורדה וצפייה חינם גם בחנויות האפליקציה. כל חמשת האתרים מאפשרים לילדים להרחיב את חווית הצפייה בטלוויזיה ולהמשיך לבלות עם התכניות והדמויות האהובות תוך לימוד והעשרה.
האתרים מותאמים גם לגלישה עצמאית של ילדים צעירים ומכילים פרקים מכל התכניות, משחקים ופעילויות נוספות. אתר הופ! מיועד לא רק לילדים אלא גם להורים ואנשי חינוך כאשר לכל אחד מהקהלים ניתנת התייחסות נפרדת וממוקדת. האתרים מאובטחים, חינמיים וללא פרסומות, מותאמים לילדי הגיל הרך ומכילים תכני וידאו, שירים ומשחקים חינוכיים המבוססים על המותגים המובילים של ערוצי הופ!

ערוץ הופ! (צילום: יח"צ)
העיקרון המוביל בפיתוח האתרים הוא הנאה המעניקה בצידה ערך מוסף של למידה, תוך ניצול המימד האינטראקטיבי וכל התוכן המותאם לגילאי היעד ותורם להתפתחותם תוך הפנמה של המושגים והערכים אליהם נחשפים בערוצי הטלוויזיה של קבוצת הופ!.
תכני קבוצת הופ! מותאמים ליכולות הקוגניטיביות והרגשיות של הילדים בגילאי היעד תוך דגש על ערך מוסף, פיתוח הדמיון והחשיבה. כל התכנים המקוריים בערוצים מופקים בליווי יועצים מקצועיים המתמחים בגיל הרך והפכו לאבני דרך בתודעה הטלוויזיוניות של הדור הצעיר תוך זכייה לשבחים רבים מצד הורים ומחנכים. תכני קבוצת הופ! מעודדים קשר הורה-ילד ומעמידים גם לרשות ההורים כלים שונים היכולים לסייע להם. לוח השידורים מותאם לסדר היום של הילד והמשפחה בישראל.
מיכל בוטל, מנכ"לית קבוצת מדיה הופ!: "ערוצי הקבוצה אהובים מאוד על הילדים וזוכים לתמיכה גם מצד ההורים, ולא במקרה. כבר כמעט 25 שנה אנחנו מקפידים על סטנדרט גבוה הן של תוכן והן של הנגשתו לקהל הצעיר. העלאת חמישה אתרים ושלוש אפליקציות, כולם ללא תשלום, מהווה חלק מרכזי בשדרוג חווית המשתמש ומתן אפשרות גישה לתכנים שלנו בכל פלטפורמה דיגיטלית. למרות הותק שלנו, איננו שוקטים על שמרים אלא מחדשים, משדרגים ומתאימים את עצמנו קודם כל לילדי הגיל הרך שעומדים מול עיננו כל הזמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה יופי
    יעלה 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים שלי באמת גדלים בידיים טובות עם הופ!
    סגור