דיגיטל וטק

אמזון ממשיכה בתנופה: מכריזה על שת"פ מהפכני עם מיקרוסופט

לצד השקעה בפיתוח קונסולות חדשות, מיקרוסופט הכריזה לא פעם שהיא משקיעה בהרחבת הנוכחות שלה לפלטפורמות אחרות בזכות טכנולוגיית הענן. כעת, היא מכריזה על שת"פ עם אמזון שיביא את ספריית המשחקים הישר אל סטרימר של החברה
עידו מור | 
מיקרוסופט, אמזון (צילום pixabay, ויקיפדיה)
לא פעם מיקרוסופט, העידה שמבחינתה העתיד של פעילות החברה בתחום הגיימינג, הינה הרחבת הנוכחות שלה לפלטפורמות נוספות (כמו לאלו של המתחרות דוגמא סוני ונינטנדו) וביטול התלות של משתמשייה בקונסולות ה-Xbox.
רק לאחרונה, החברה קיימה את אירוע אירוע הגיימינג הגדול שלה, ה-Xbox Games Showcase, שבמסגרתו היא הכריזה על תאריכי יציאה של משחקים פרי יצירתה ועל קונסולת אקס בוקס שתגיע ללא כונן דיסקים ותתמוך רק במשחקים דיגיטליים. אך, בתחילת החודש היא הודיעה שבשל העובדה שהיא לא הצליחה לייצר מוצר במחיר נגיש ללקוח הפרויקט מבוטל.
כעת, אחרי הרבה שמועות והכרזות היא מציגה סנונית ראשונה של האסטרטגיה הזו שמגיעה במסגרת שת"פ עם ענקית הקמעונאות אמזון, שנמצאת בתקופה האחרונה בתנופה חסרת תקדים.
במסגרת השת"פ הנ"ל שיכנס לתוקפו החל מחודש יולי, מנויי ספריית המשחקים של Xbox Game Pass Ultimate, יוכלו לקבל גישה ולשחק במאות משחקים דרך אפליקציית Xbox דרך ה-Fire TV, הסטרימר של אמזון (שזמין לרכישה גם בישראל) בלבד וללא כל צורך בקונסולה.
על מנת להנות מהשירות הנ"ל כל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקצית של Xbox לסטרימר, להתחבר למשתמש שלכם, לחבר את השלט של ה-Xbox. הניידות והעובדה שהמשחקים נמצאים בענן מאפשרים ניידות שלא מתאפשרת בעת השימוש בקונסלות כמו ה-Xbox.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה