דיגיטל וטק

מיקרוסופט בהודעה מאכזבת לשחקנים: זה פרויקט ה-Xbox שבוטל

פרטים חדשים על קונסולת הענן של מיקרוסופט חושפים את הפוטנציאל המעניין שלה ואת הסיבות המפתיעות שהובילו לביטול הפרויקט המבטיח. מדוע לא תזכו לשחק במשחקי Xbox דרך הענן? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Xbox Series X in a white option (צילום מיקרוסופט)
קונסולת הענן של מיקרוסופט, שהיתה אמורה לאפשר לשחק משחקי Xbox דרך הענן, לא תגיע לבסוף לצרכנים. כעת, פרטים חדשים חושפים עוד על מוצר הגיימינג וגם את הסיבות לביטול הפרויקט המבטיח.
ב-2021, מיקרוסופט הודיעה שהיא עובדת על מכשיר סטרימינג ייעודי לשירות Xbox Game Pass. המכשיר הזה היה אמור להיות קונסולת סטרימינג שתמוקם מתחת לטלוויזיה, תעלה חלק קטן מהמחיר של Xbox רגיל, ותאפשר לשחק משחקי Xbox דרך הענן.
למרבה הצער, נראה כי מיקרוסופט ביטלה את התוכניות להשיק את הקונסולה, שכונתה בשם הקוד Keystone, בשל חוסר היכולת להוריד את המחיר לרמה שתהיה הגיונית ללקוחות. מנכ"ל Xbox, פיל ספנסר, ציין שהמכשיר היה אמור לעלות בין $99 ל-$129, אך החברה לא הצליחה להגיע קרוב לזה.
הפרטים החדשים על הקונסולה מגיעים מפטנט של מיקרוסופט שחשף זאק בודן מ-Windows Central, לפיו הקונסולה הייתה בצורה ריבועית עם עיגול עליון, כאשר בחזית היה כפתור ההפעלה של Xbox ויציאת USB-A. בחלק האחורי היו שלוש יציאות נוספות: HDMI, אתרנט וחיבור חשמל. בצד ימין של הקונסולה היה כפתור להתאמת שלט Xbox, ובתחתית היה לוח עגול עם הכיתוב "Hello from Seattle" עליו ישבה הקונסולה, בדומה ל-Xbox Series X.
הפטנט הוגש ביוני 2022, באותה תקופה שבה התחילו להיחשף הפרטים הראשונים על Keystone. החשיפה של הפרטים הללו מראה עד כמה הייתה מיקרוסופט קרובה להוציא לשוק את המכשיר הזה, ומה הייתה הכוונה המקורית מאחוריו, לפני הביטול המאכזב. אך מיקרוסופט לא עוצרת, מוקדם יותר החודש הכריזה החברה על מספר חידושים בתחום הגיימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה