דיגיטל וטק

תצליח להתחרות באנבידיה? אינטל חושפת צ'יפ חדש ועוצמתי

בצל התחרות עם היריבה אנבידיה ועל מנת להמשיך להיות שחקן מרכזי בשוק השבבים העולמי, ענקית החומרה האמריקאית אינטל משיקה צ'יפ חדש עם יכולות בינה מלאכותית אשר מיועד למחשבי על 
מערכת ice |  4
מתקפת סייבר על אינטל (צילום Magma Images, freepik)
בזמן האחרון, שוב השבבים העולמי רשם כמה תמורות ששינוי את יחסי הכוחות בתחום. אם עד כה ענקית החומרה האמריקאית אינטל, עמדה בראשו, מאז עלייתה של אנבידיה וכניסתה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית לחיינו, נדמה שזו לאט לאט החלה לאבד גובה. אך אינטל לא עוצרת, ההפך החברה שוקדת על פיתוח טכנולוגיה חדישה שתשאיר אותה שחקנית מובילה בשוק.
אינטל, הציגה צ׳יפלט חדש המיועד להעברת מידע במהירות עצומה באמצעות סיב אופטי עם רכיב לייזר. זהו הצ׳יפלט הראשון בעולם עם ממשק אופטי אינטגרטיבי מלא, אשר מאפשר תקשורת יעילה יותר בין מעבדים במחשבי על ומערכות מחשוב מתקדמות, דבר שעשוי להיות בעל השפעה משמעותית על טכנולוגיית הבינה המלאכותית, עיבוד נתונים בקנה מידה גדול וחישובי ענן.
החברה חשפה את הרכיב לראשונה בכנס בהשתתפות בכירים בתעשייה ובעיני רבים היא רשמה ציון דרך מהפכני בטכנולוגיית פוטוניקה משולבת להעברת נתונים במהירות גבוהה.  הצ'יפלט האינטגרטיבי שהיא פתיחה משלב את הטכנולוגיה הפוטונית המשולבת של אינטל ומעגל אינטגרציה פוטוני הכולל לייזרים על השבב, יחד עם מעגל חשמלי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אינטל לא חברה של פראיירים - יפתיעו בענק (ל"ת)
    אפרת 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כן כן ... נרשם פיהוק (ל"ת)
    א. נווידיה 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אולי בגלגול הבא (ל"ת)
    חביב 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בנתיים המנייה תקועה (ל"ת)
    לירן 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור