דיגיטל וטק

אנבידיה מגיבה לתחרות בשוק וחותכת את מחירי השבבים שלה

לצד המגבלות שהטיל ממשל ביידן על המסחר עם סין, התחרות מצד החברות המקומיות והיצע גדול של השבב שפתחה, ענקית השבבים אנבידיה, נאלצת להגיב וחותכת את מחירי השבבים שלה בסין 
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
אנבידיה פתחה את 2024 לא כמו שציפתה, מכירות שבב הבינה המלאכותית שהיא פיתחה בשביל השוק בסין לא הגיעו לתוצאות שהיא ציפתה. במקביל, אספקה יתרה של השבב בסין, אלץ את החברה לנקוט באסטרטגיה מיוחדת.
על פי דיווח ברויטרס, בשל כל אלו החברה נאלצה להוריד את מחיריהם של השבבים שהיא מוכרת בסין על מנת שהיו זולים בהרבה מאלו של המתחרה הסינית שלה, ענקית הטק וואווי.
הורדת המחיר שהחברה בצעה זה עתה רק ממחישים את החובה של ענקיות הטק להתמודד עם השינויים בשוק הסיני שמתרחשים על רקע הסנקציות שממשל ביידן נוקט נגד בייג'ין. אנבידיה, ענקית הטק השולטת בשוק שבבי הבינה המלאכותית, מצאה דרך לעקוף את מגבלות הייצוא והשיקה במהלך השנה שעברה, שלושה שבבים יעודיים לשוק הסיני,
אבל לצערה למרות שהתאימה את עצמה המכירות נראה שהמהלך לא צלח. על פי המקורות ברויטרס, ישנה אספקה יתרה של השבב בשוק הסיני, מה שמצביע על ביקוש חלש. כך קרה ששבבים של החברה, נמכרו במקרים מסוימים בהנחה של יותר מ-10% ביחס לשבב אסנד של המתחרה הסינית וואווי. 
אנליסטים מאמינים שבעוד אנבידיה השקיעה משאבים רבים מדי בניסיון לתפוס נתח משוק שאותו היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד, התחזית לעתיד ממשיכה להיות חסרת וודאות. הנתח הגלובלי של סין בתעשיית ה-AI צפויה לעבור את ה-30% ב-2035.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה