דיגיטל וטק

הסוד של וואטסאפ: כך תוכלו לשחזר הודעות שנמחקו

אם מצאתם את עצמכם עם ווטסאפ ריק מצ'אטים, או שמחקתם בטעות צ'אט מסוים, יש לנו פתרון. במדריך זה תלמדו כיצד לשחזר הודעות שנמחקו באייפון ובאנדרואיד, ולהציל את המידע החשוב שלכם בקלות
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום pixabay)
אם אי פעם מצאתם את עצמכם מתחרטים על הודעה שנמחקה בוואטסאפ, או מצאתם את עצמכם במצב שבו כל הצ'אטים שלכם נמחקו, יש לנו חדשות טובות עבורכם. בעוד שרבים חושבים שהודעות שנמחקו נעלמות לנצח, יש דרך לשחזר אותן אם ביצעתם גיבוי לצ'אטים. למרבה המזל, ווטסאפ מבצעת גיבויים אוטומטיים ברוב המקרים, מה שיאפשר לכם לשחזר מחדש את ההודעות שנמחקו.
שחזור ההודעות בווטסאפ לא דורש ידע טכני מורכב. מדובר בתהליך פשוט יחסית שיכול להציל את המידע החשוב שלכם. ייתכן שתופתעו לגלות כמה קל לשחזר הודעות שנמחקו, ובדיוק על כך נדבר במדריך הזה. בין אם אתם משתמשי אייפון או אנדרואיד, הפתרון הבא יכול להיות בדיוק מה שחיפשתם.
מדריך שחזור הודעות ווטסאפ באייפון
1. ודאו שקיים גיבוי ב-iCloud: פתחו את WhatsApp, לכו להגדרות, הקישו על "צ'אטים" ואז על "גיבוי צ'אטים". ודאו שיש גיבוי אחרון שמוצג שם.
2. הסירו את ההתקנה של WhatsApp והתקינו אותה מחדש.
3. היכנסו לאפליקציה והזינו את מספר הטלפון שלכם.
4. אמתו את המספר בעזרת קוד אימות שתקבלו בהודעת טקסט או בשיחת טלפון.
5. כעת יופיע מסך שבו תוכלו להקיש על "שחזור היסטוריית הצ'אט" ותהליך השחזור יחל.
מדריך שחזור הודעות ווטסאפ באנדרואיד
1. ודאו שקיים גיבוי בחשבון Google שלכם: פתחו את WhatsApp, לכו להגדרות, הקישו על "צ'אטים" ואז על "גיבוי צ'אטים", וודאו שיש גיבוי אחרון שמוצג שם עם תאריך או שעה רלוונטיים.
2. הסירו את ההתקנה של WhatsApp והתקינו אותה מחדש.
3. היכנסו לאפליקציה והזינו את מספר הטלפון שלכם.
4. אמתו את המספר בעזרת קוד אימות שתקבלו בהודעת טקסט או בשיחת טלפון.
5. כעת יופיע מסך שבו תוכלו להקיש על "שחזור" ותהליך השחזור יחל.
שימו לב כי המדריך רלוונטי רק במקרה שיש לכם גיבוי קיים. בנוסף, חשוב להבין כי ווטסאפ לא מאחסנת את הגיבויים בשרתים שלה, אלא בשרתים של iCloud ו-Google Drive, כך שאין לה כל דרך לסייע לכם במידה שלא הסתדרתם בגיבוי או בשחזור.
בנוסף, ודאו שיש לכם מספיק שטח אחסון פנוי במכשיר שלכם, ושהמספר המשמש לגיבוי זהה למספר המשמש לשחזור. במידה שלא הצלחתם לשחזר את הגיבוי במלואו, ודאו שבמכשיר יש מספיק מקום אחסון, הסירו והתקינו מחדש את האפליקציה ונסו שוב לשחזר מהגיבוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה