דיגיטל וטק

חברת "מטריקס מוצרי תוכנה" חושפת: זה שיתוף הפעולה החדש

חברת מטריקס מוצרי תוכנה הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם חברת Clean2Go. השתיים חתמו על הסכם מיוחד אשר קובע כי מטריקס תציע לכלל לקוחותיה את פתרונות חברת OK2Go, כולל פלטפורמת SAAS דיגיטלית, המאפשרת לייעל ולמטב את פעילות הלקוחות

מערכת ice |  2
שמואל מדר יונה בקלצ'וק (צילום אמיר ריינר, סאם יעקבסון)
מטריקס מוצרי תוכנה ו-Clean2Go, חברת הבת של Ok2Go, מאחדות כוחות בפרויקט מיוחד ליצירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום ניהול פסולת ושירותי ניקיון ללקוחות מוסדיים וביטחוניים.
השותפות האסטרטגית החדשה בין השתיים, תאפשר לחברות אשפה וניקיון ולגופים המוסדיים לשפר את ממשקי ניהול השליטה והבקרה דרך מערכת מרכזית שפיתחה החברה, המנטרת את כל מערך הניקיון ואיסוף האשפה. 
במסגרת שיתוף הפעולה, חברת "מטריקס" תציע לכלל לקוחותיה המוסדיים והביטחוניים, וכן לקבלני אשפה וניקיון, את פתרונות OK2Go, כולל מערכת הניהול החדשנית של Clean2Go: פלטפורמת SAAS דיגיטלית, המאפשרת לייעל ולמטב את פעילות הלקוחות. התוכנה של החברה Clean2Go הקיימת במשאיות מאפשרת אוטומציה של תהליכי איסוף אשפה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI (בינה מלאכותית) להפרדה, מיון ומדידה של פסולת.
הממשק החדש כולל שלל יכולות ויתרונות רבים. אופן פעילותו של הממשק כולל  איסוף ועיבוד מידע מדויק אוסף ומעבד מידע איכותי ומדויק, שעובר בקרת וידאו חכמה דרך מצלמות המותקנות בכל משאית, ועד למערכת המאובטחת בענן.
לטענת חברת מטריקס מוצרי תוכנה, המערכת מספקת יכולות שליטה ובקרה בזמן אמת דרך דשבורד מנהלים חכם, שמרכז את כלל היישומים ומאפשר ניהול מיטבי, עם יכולות אנליזה. בנוסף להתייעלות האופרטיבית, יישום הפלטפורמה יכול לחסוך 15-25 אחוז מהוצאות המשאבים של הלקוח דרך התייעלות, אופטימיזציה ובקרת נתונים. 
שמואל מדר, מנכ"ל Ok2go, התייחס לשיתוף הפעולה החדש: "ההסכם עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותי שיסייע לכל מוסד שחותר ליעילות, חדשנות, שיפור שירותים לחברה ותרומה לאיכות הסביבה. Ok2go, בשיתוף פעולה עם הרשות לחדשנות, פיתחה באמצעות Clean2go את הפלטפורמה המרכזית לניהול כל מערך האשפה, הגזם טיאוט וניקיון בערים, בשילוב פיתוח ייחודי מבוסס טכנולוגיית AI של מערכת אינבידיה הנמצאת על המשאיות". 
יונה בקלצ'וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה: "השותפות עם Clean2Go ממחישה את מחויבותנו לחדשנות ולקדמת הטכנולוגיה בשירות איכות הסביבה. אנו מאמינים כי היכולות המתקדמות של Clean2Goמבית OK2GO, המבוססות על טכנולוגית AI של אנבידיה במערכות השליטה והבקרה, תאפשר לארגונים ציבוריים לנקוט גישה יעילה ומדויקת יותר לניהול פסולת ושירותי ניקיון, תוך שיפור משמעותי הן באיכות החיים והן באיכות הסביבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה חארטה , מטריקס אכלו את הלקארדה (ל"ת)
    בינימין 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חרטטן
    בני 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדר חרטטן מספר 1 , הוא לא בחור רציני ראו הוזהרתם . .
    סגור