דיגיטל וטק
הראל ביטוח במהלך ענק: הפלטפורמה המתקדמת הוטמעה במערכות החברה
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משתפת פעולה עם סיילספורס ישראל ומציגה את פלטפורמת ה-CRM החדשה. מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל: "מערכת CRM סיילספורס פותחה על מנת לתת מבט של 360 מעלות על המבוטחים והעמיתים ובמטרה לטייב את תחום השירות והמכירות במסגרת פלטפורמה אחת"
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מכריזה על התקדמות נוספת ומרשימה בשירות הלקוחות שהיא מעניקה למבוטחים, זאת באמצעות מערכת ייחודית שתכלול תהליכים רכים מתקדמים וחדשניים.
מדובר במיזם משותף של חטיבת הדיגיטל והשירות והראל משמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית בקבוצת הראל וסיילספורס ישראל. אותה מערכת חדשנית כוללת מידע אונליין מהמערכות התפעוליות וסרגל אירועים המוצג כחלק מתמונת הלקוח, זאת בכדי להקל על נציגי השירות ולתרום לחוויית הלקוח.
שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "מערכת CRM סיילספורס פותחה על מנת לתת מבט של 360 מעלות על המבוטחים והעמיתים ובמטרה לטייב את תחום השירות והמכירות במסגרת פלטפורמה אחת.
בנוסף, דאגנו לייצר חווית לקוח הוליסטית שתיתן לנציג תמונה מלאה על המבוטח או העמית ללא צורך במידע נוסף ממנו. זו מערכת מתקדמת ביותר שתאפשר לנציגים לייעל את מערך השירות שלנו עוד יותר, על ידי יצירת קשר ישיר, מעמיק ומותאם אישית עם כל מבוטח ועמית".
עוד ב-
איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל: "המערכת תספק למחלקות השירות, כמו גם ללקוחות הראל, נקודת מבט הוליסטית על הצרכים שלהם, ותאפשר להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית. בחירה זו מציבה את הראל עם הפנים לעידן של שירות פרסונלי וחכם, מבוסס בינה מלאכותית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מביך מה שהמנמר מקשקשארז 06/2024/09הגב לתגובה זו1 0חווית לקוח של נציג השרות? ועוד מלל מבולבל כאילו נלקח מברושור של סיילספורססגור
-
3.כמה בלה בלה, כמה בלבולי מוחאחד שיודע 06/2024/08הגב לתגובה זו3 0קבוצת אפסיםסגור
-
2.שירות גרוע לא קונים דרך מחשובא 06/2024/08הגב לתגובה זו1 0הראל מעלה מחירים באופן קבוע ולא מתייחסת ללקוחות שלה ולכן לא משנה כמה ישקיעו המחשוב אנשים יעזבו אותה. זה המנהלים החכמים לא מבינים כי מה שמעניין אותם זה הבונוסים שלהם ולא הלקוחות ובטח לא שירות.סגור
-
1.למיטב ידיעתידור40 06/2024/07הגב לתגובה זו1 0סיילספורס עובדים עם עוד חברות ביטוח, עם מגדל בוודאות, ומי שלא משתמש במערכות crm אחרות אין פה חידוש גדולסגור