דיגיטל וטק

הראל ביטוח במהלך ענק: הפלטפורמה המתקדמת הוטמעה במערכות החברה

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משתפת פעולה עם סיילספורס ישראל ומציגה את פלטפורמת ה-CRM החדשה. מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל: "מערכת CRM סיילספורס פותחה על מנת לתת מבט של 360 מעלות על המבוטחים והעמיתים ובמטרה לטייב את תחום השירות והמכירות במסגרת פלטפורמה אחת"

מערכת ice |  4
ניר כהן, מנכל הראל ביטוח בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים (צילום טל שחר, Magma Images)
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מכריזה על התקדמות נוספת ומרשימה בשירות הלקוחות שהיא מעניקה למבוטחים, זאת באמצעות מערכת ייחודית שתכלול תהליכים רכים מתקדמים וחדשניים.
מדובר במיזם משותף של חטיבת הדיגיטל והשירות והראל משמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית בקבוצת הראל וסיילספורס ישראל. אותה מערכת חדשנית כוללת מידע אונליין מהמערכות התפעוליות וסרגל אירועים המוצג כחלק מתמונת הלקוח, זאת בכדי להקל על נציגי השירות ולתרום לחוויית הלקוח.  
שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "מערכת CRM סיילספורס פותחה על מנת לתת מבט של  360 מעלות על המבוטחים והעמיתים ובמטרה לטייב את תחום השירות והמכירות במסגרת פלטפורמה אחת.
בנוסף, דאגנו לייצר חווית לקוח הוליסטית שתיתן לנציג תמונה מלאה על המבוטח או העמית ללא צורך במידע נוסף ממנו. זו מערכת מתקדמת ביותר שתאפשר לנציגים לייעל את מערך השירות שלנו עוד יותר, על ידי יצירת קשר ישיר, מעמיק ומותאם אישית עם כל מבוטח ועמית". 
איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל: "המערכת תספק למחלקות השירות, כמו גם ללקוחות הראל, נקודת מבט הוליסטית על הצרכים שלהם, ותאפשר להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית. בחירה זו מציבה את הראל עם הפנים לעידן של שירות פרסונלי וחכם, מבוסס בינה מלאכותית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מביך מה שהמנמר מקשקש
    ארז 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חווית לקוח של נציג השרות? ועוד מלל מבולבל כאילו נלקח מברושור של סיילספורס
    סגור
  • 3.
    כמה בלה בלה, כמה בלבולי מוח
    אחד שיודע 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קבוצת אפסים
    סגור
  • 2.
    שירות גרוע לא קונים דרך מחשוב
    א 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הראל מעלה מחירים באופן קבוע ולא מתייחסת ללקוחות שלה ולכן לא משנה כמה ישקיעו המחשוב אנשים יעזבו אותה. זה המנהלים החכמים לא מבינים כי מה שמעניין אותם זה הבונוסים שלהם ולא הלקוחות ובטח לא שירות.
    סגור
  • 1.
    למיטב ידיעתי
    דור40 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיילספורס עובדים עם עוד חברות ביטוח, עם מגדל בוודאות, ומי שלא משתמש במערכות crm אחרות אין פה חידוש גדול
    סגור