דיגיטל וטק

אברא טכנולוגיות ומיקרוסופט במהלך ענק: הפיתוח הטכנולוגי נחשף

אברא טכנולוגיות מידע משיקה את הצ'טבוט החדש, אשר מאפשר לארגונים לנהל שיחה עם הדאטה הפנים ארגוני. במהלך אירוע ההשקה, החברה הציגה כיצד הצ'טבוט מקיים שיחה עם משתמש באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית

מערכת ice | 
אוזון וחיימוב (צילום יח"צ)
אברא טכנולוגיות מידע, החברה הציבורית הישראלית העוסקת ביישום, פיתוח והטמעה של מערכות מידע ארגוניות, השיקה את הצ'טבוט החדש באירוע Copilot Connect: Fly Your Business With AI, שהתקיים במשרדי מיקרוסופט הממוקמים בישראל. לאירוע המיוחד הגיעו קרוב ל-500 מקבלי החלטות מהארגונים המובילים בישראל.
מדובר בפיתוח חדשני המאפשר לארגונים שונים לנהל שיחה עם השיקה באירוע מיוחד את הצ׳טבוט החדש המאפשר לארגונים לנהל שיחה עם הדאטה הפנים ארגוני. אותה שיחה מתנהלת באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית אותה פיתחה חברת מיקרוסופט, "Copilot".
באותה השקה, הציגה חברת אברא את יכולת הצ'טבוט החדשני והדגימה שיחה של משתמש עם הפיתוח החדש, אשר תשובותיו התבססו על המידע הארגוני הקיים במחלקות שונות של הארגון. 
כזכור, במהלך חודש מרץ האחרון דווח כי חברת אברא טכנולוגיות מידע הקימה מערכת לעתירות ממשלתיות עבור ועדת הבחירות בכנסת. המערכת הייחודית הוטמעה בהצלחה בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות. אותו מהלך נכלל בפרויקט הדגל של המדינה המכונה "פרויקט נימבוס" אשר מטרתו הינה להעניק מענה מקיף לאספקת שירות ענף ציבורי עבור משרדי הממשלה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה