דיגיטל וטק

בעקבות מתקפת הסייבר: כך תוכלו לשמור על המידע שלכם

מנכ"ל חברת DataSEC מקבוצת SQLink מציג דרכי התגוננות על רקע מתקפת הסייבר על משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן. השתלטות על שרתי דואר היא אחת הדרכים באמצעותן ניתן להשתלט על ארגון. אז מה אתם יכולים לעשות עוד היום?
מערכת ice | 
אבטחת מידע-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
על רקע דיווח שהתקבל אמש (שלישי) החושף תקיפת סייבר שהתרחשה ככל הנראה במערכת המחשוב של משרד עורכי הדין הגדול גולדפרב-זליגמן, שיתף היום רועי ברגר, מנכ"ל חברת DataSEC מקבוצת SQLink בדרך הנכונה להתגוננות מפני מתקפות על שרתי דואר.
בתקופה סוערת זו, בה האנטישמיות הרימה את ראשה ברחבי העולם נרשמה עלייה ניכרת בניסיונות לפרוץ לחברות ישראליות. השתלטות על שרתי דואר היא אחת הדרכים באמצעותן ניתן להשתלט על ארגון וברגר מציע מספר פעולות שאתם יכולים לבצע בעת קבלת דואר חשוד על מנת להפחית סיכון להיפגע.
ראשית, אם המייל נראה חשוד, לא לפתוח אותו וליצור קשר עם השולח. תמיד לבחון את הפרמטרים של השולח וכתובת המייל, יכול להיות מצב כי השם דומה למקור בשינוי קטן. לבדוק אם במייל שקיבלתם יש בלבול של אותיות, תחביר לא הגיוני, טעויות כתיב ועוד. כמו כן, לא לשלוח פרטים אישיים, לבצע העברות בנקאיות או כל פעולה שהיא בעקבות מייל מגורם חשוד ולא מוכר. לבסוף, ברגר מדגיש לא להתפתות לבקשה להחליף סיסמא שנשלחת ממייל לא ידוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה