דיגיטל וטק

פלאפון בצעד פורץ דרך: זה המוצר שתחל למכור

אחרי שהייתה הראשונה להשיק את שירות ה-eSIM בישראל. פלאפון תמכור מחשבים ניידים תומכי eSIM. חודשיים אחרי שהשיקה eSIM לסמארטפונים, פלאפון תחל למכור מחשבים ניידים מתוצרת Lenovo התומכים בטכנולוגיה זו. סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "לקוחות רבים בוחרים לאמץ את טכנולוגיית ה-eSIM"
מערכת ice | 
חברת פלאפון (צילום Magma Images, shutterstock)
לאחר שהייתה הראשונה להשיק את טכנולוגיית ה-eSIM לסמארטפונים בישראל, חברת פלאפון תחל למכור מחשבים מתוצרת Lenovo תומכי eSIM ובכך בעצם תציע שירות של All in One -אפשרות לרכישה גם של המחשב וגם של השירות הסלולרי מאותה החברה.
המחשבים מתוצרת Lenovo כוללים מסך 15.6 אינץ', מעבד של אינטל, מצלמת AI לשיחות וידאו משופרות ודיכוי רעשים חיצונים ומערכת הפעלה של Microsoft 11 ויימכר ב-5,499 שקל. 
(קרדיט: יצרן)
 
המהלך של מכירת המחשבים תומכי eSIM מצטרף להשקת טכנולוגיית ה-eSIM בישראל לפני כחודשיים, מהלך שהנגיש לציבור את אפשרות הבחירה בספק הסלולר והפך את חווית השימוש לנוחה וקלה יותר. השימוש ב- eSIM הוא ללא עלות ומתאים למכשירים תומכי טכנולוגיית eSIM ביניהם דגמי האייפון - החל מאייפון 11, הגלקסי - החל מ-S20 וה-FLIP -החל מה-FLIP 3.
eSIM (Embedded Sim) הוא הדור החדש של כרטיסי הסים. מדובר בטכנולוגיה חדשנית של צ'יפ חכם אוניברסלי מובנה במכשיר המאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי. 
"אנחנו רואים כי לקוחות רבים בוחרים לאמץ את טכנולוגיית ה-eSIM ושמחים לתת את האפשרות הזו גם במחשבים ניידים ולהיות חלוצים גם בתחום הזה", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "השימוש ב-eSIM דרך המחשב יאפשר למשתמשים להתחבר לאינטרנט גם בהיעדר חיבור ל-Wi-Fi או רשת זמינה וכן מייתר את הצורך לרכוש כרטיס SIM פיזי או לחכות לשליח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה