דיגיטל וטק

באטמ בהסכם חדש: שיתוף הפעולה הבינלאומי שיתרום לחברה

באטמ תספק את Edgility ללקוח טלקום Tier1 חדש: חוזה חדש לשלוש שנים לאספקת פלטפורמת הוירטואליזציה ומחשוב הקצה של באטמ לחברת טלקום מובילה במקסיקו. הסכם זה מהווה ראיה להתקדמות ולמימוש האסטרטגיה שלנו, והינו רק אחד מתוך מספר חוזים חדשים עבור Edgility שאנו מצפים לזכות בם בטווח הקרוב"
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
באטמ, חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חתמה על הסכם לשלוש שנים לאספקת פלטפורמת Edgility לווירטואליזציה מחשוב קצה והחומרה הנלווית, ל-Totalplay, חברת תקשורת Tier-1  מובילה במקסיקו, המספקת שירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה על גבי אחת מרשתות הסיבים האופטיים הגדולות במקסיקו, אשר בבעלותה.
Totalplay תפרוס את Edgility על מנת לבצע וירטואליזציה מלאה וניהול בקנה מידה רחב היקף של שירותי הקישוריות שלה ללקוחות עסקיים באזור. לאחר שלב היתכנות, נבחרה פלטפורמת BATM להחלפת פתרון הוירטואליזציה הקיים של Totalplay, בעיקר בשל הארכיטקטורה הפתוחה של Edgility המספקת ללקוחות גמישות מלאה המאפשרת שימוש בכל תוכנה או חומרה הקיימת בשוק.
 
BATM מצפה  כי הסכם זה יתרום לעמידתה בתחזית המכירות של Edgility עבור השנה הנוכחית. בהתייחס להיקף הפעילות הנוכחי של Totalplay ולצמיחה המתמשכת של שירותיה, קיים פוטנציאל הרחבה והארכה משמעותי במספר ובמשך רישיונות Edgility שהקבוצה תספק ל-Totalplay.  
מוטי נגר, מנכ"ל BATM, ציין: "אנו שמחים על קבלת ההסכם החדש לספק את פלטפורמת ה-Edgility לחברת Totalplay, שהינה חברת תקשורת Tier-1 מובילה במקסיקו. פתרון הוירטואליזציה ומחשוב הקצה שלנו נבחר להחליף פתרון של ספק קודם של Totalplay הודות לארכיטקטורה הפתוחה של Edgility ולתמיכה במגוון רחב של ספקי חומרה ותוכנה, עובדה המהווה אשרור לאסטרטגיה שלנו וממחיש את האיכות המעולה של הפתרון שלנו. בזמן שתעשיית הטלקום חווה התחדשות משמעותית, אנו זוכים להתעניינות רבה למוצר .Edgility הסכם זה מהווה ראיה להתקדמות ולמימוש האסטרטגיה שלנו, והינו רק אחד מתוך מספר חוזים חדשים עבור Edgility שאנו מצפים לזכות בם בטווח הקרוב.״

(קרדיט: אביתר נגר)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה