רכב

דרמה בטסלה: מאסק מפטר בכירים בהנהלה, 500 עובדים נוספים יעזבו

אילון מאסק מאוכזב מהירידה במכירות של טסלה ופיטר את שני המנהלים הבכירים ביותר בתוכנית הרכבים החדשים של החברה, כמו גם את כל 500 העובדים שתחתיהם. בנוסף,  צוות המדיניות הציבורית של טסלה יפורק גם הוא
מערכת ice |  1
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
אילון מאסק ממשיך לעשות מהפכות בטסלה, חברת המכוניות החשמליות שבבעלותו, אחרי שפיטר שני מנהלים בכירים בחברה, ומתכנן בקרוב לפטר מאות עובדים נוספים של החברה.
על פי הדיווח ב-CNBC, מאסק יוצא לסבב הפיטורים הנוכחי על רקע תוכנית ההתייעלות שתכנן לאחרונה בחברה, במסגרתה נודע כי יותר מ-14 אלף עובדים יסיימו את עבודתם, זאת על רקע האכזבה האדירה מהעבודה והירידה המשמעותית במכירות.
 
שני המפוטרים הבכירים הם דניאל סופרצ'רג'ר, ראש תוכנית הרכבים החדשים ורבקה טינוצ'י, המנהלת הבכירה בתוכנית שעובדת לצדו של דניאל. בנוסף על כך, מאסק יפטר גם את כל 500 העובדים שנמצאים תחתיהם. צוות המדיניות הציבורית של טסלה, שהובל על ידי המנהל לשעבר רוהן פאטל, יפורק גם הוא.
כזכור, מכתב שנשלח במייל לעובדי טסלה הודלף לאתר Electrek, ובו נכתב בנוגע לתוכנית ההתייעלות של טסלה כי: "הצמיחה המהירה הובילה גם לכפילויות בתפקידים ובמשרות בחלק מהתחומים. כחלק מההכנות שלנו לשלב הבא של הצמיחה, חשוב ביותר לבחון כל אספקט בחברה למען הורדת עלויות והגברת הפרודוקטיביות".
עוד הוסיף מאסק במסגרת המכתב שדלף: "במסגרת המאמצים הללו ביצענו בדיקה מקיפה של הארגון והגענו להחלטה הקשה שיש לצמצם את מספר העובדים ביותר מ-10% ברחבי העולם". מדובר בסבב פיטורים חריג במיוחד, כאשר מתוך 140 אלף עובדי החברה יישארו כעת כ-126 אלף עובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טסלה
    רחל 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאן תרמית בחברת רכבי TESLA אכן מבטיחים הבטחות. אך לשווא
    סגור