דיגיטל וטק

גאווה להייטק הישראלי: גוגל קלאוד העניקה פרס יוקרתי לשותפתה

חברת ההיי טק "Commit" חוגגת הישג משמעותי בעקבות הענקת הפרס היוקרתי של גוגל קלאוד כשותפת השנה שלה בתחום המכירות בישראל. הפרס מוענק לחברת ההיי טק על סיוע בקנה מידה משמעותי בתחום החדשנות

מערכת ice | 
עידן פינגולד (צילום נטי לוי)
הפרס היוקרתי 'שותפת השנה בישראל של שירותי הענן של Google Cloud בתחום המכירות', מוענק השנה לחברת ההיי-טק Commit. מדובר בהישג משמעותי לחברת ההיי טק, בשל העובדה כי הפרס היוקרתי מעניק הכרה בתרומה של Commit כשותף מוביל של Google, שהוכיח תוצאות חיוביות ייחודיות ובולטות במיוחד בפני צוות השותפים והמכירות של Google Cloud, בקנה מידה משמעותי. 
Commit היא החברה היחידה בישראל שזכתה בתואר השנה בתחום ה-Sales. הזכייה של Commit מצטרפת גם לזכיית אנשי הצוות שלה קודם לכן גם בתואר “All Star of the Year” בתחומי השיווק, מכירות וארכיטקטורה. Commit, שותפה בכירה ל-Google Cloud, גייסה במהלך השנה החולפת בלבד למעלה מ-100 לקוחות חדשים בישראל לענן גוגל והכפילה את ההכנסות בפעילות זו. 
בין יתר היכולות המוכחות של מומחי ה-Google Cloud של Commit בהובלתם של רפי קרימן ולאון חלפון, ניתן למנות שירותי ארכיטקטורה וביצוע מיגרציות, תהליכי מודרניזציה של מערכות קיימות, והקמה של סביבות ענניות חדשות עם התמחות בעולמות ה-SaaS AI/ML, Cyber, Big Data ,GENAI.
במסגרת זאת, ביצעה Commit בשנה האחרונה גם כמות גדולה של מיגרציות מורכבות ומוצלחות לענן עבור חברות היי-טק ו-ISVs. עידן פינגולד, מנכ"ל Commit, בירך על הישגי החברה וציין: "הבחירה של Google Cloud ב-Commit כשותף השנה שלה בישראל בתחום המכירות לשנת 2024 מהווה אבן דרך משמעותית בנתיב המשותף שאנו סוללים עם שירותי הענן של Google". עוד הוסיף: "אנו גאים באינטגרציות המוצלחות שביצענו השנה ללקוחותינו על הענן של Google ובשירות האיכותי שהענקנו להם, בזכותם הוחלט להעניק לנו את הפרס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה