דיגיטל וטק

בעלי העסקים תחת מתקפה: אלו איומי הסייבר שמהם סובלים הארגונים

סופוס, מובילה עולמית בחדשנות ואספקת אבטחת סייבר כשירות, מפרסמת את דו"ח האיומים השנתי לשנת 2024. על פי הנתונים, יותר מ-90% מהמתקפות המדווחות על ידי לקוחות סופוס, כרוכות בגניבת מידע או גניבת אישורים

מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
סופוס, מובילה עולמית בחדשנות ואספקת אבטחת סייבר כשירות, פרסמה היום (שלישי) את דו"ח האיומים השנתי שלה לשנת 2024, המפרט את האיומים הגדולים ביותר העומדים בפני עסקים קטנים ובינוניים.
כידוע, אתגר אבטחת הסייבר הגדול ביותר העומד בפני עסקים קטנים וגדולים הוא הגנת מידע. על פי הנתונים, יותר מ-90% מהמתקפות המדווחות על ידי לקוחות סופוס, כרוכות בגניבת מידע או גניבת אישורים, בין אם השיטה היא מתקפת כופר, סחיטת נתונים, גישה לא מורשית מרחוק או פשוט גניבת נתונים.
לפי הבנק העולמי, יותר מ-90% מהעסקים בעולם הם ארגונים קטנים ובינוניים, והם מהווים יותר מ-50% מהתעסוקה ברחבי העולם. בארצות הברית, עסקים קטנים ובינוניים מהווים למעלה מ-40% מהפעילות הכלכלית הכוללת. מעבר לכך, נמצא כי בשנת 2023, למעלה מ-75% ממקרי תגובה לאירועי לקוחות שטופלו על ידי שירות אבטחת המידע של חברת "סופוס" היו לעסקים קטנים.
על פי הדו"ח, מכשירים לא מוגנים המחוברים לרשתות של ארגונים - כולל מחשבים לא מנוהלים ללא תוכנת אבטחה מותקנת, מחשבים המוגדרים בצורה שגויה ומערכות המריצות תוכנות שיצרניות לא מספקות להן תמיכה - מהווים נקודת כניסה עיקרית לכל סוגי התקפות פשעי סייבר על עסקים קטנים.
מלבד זאת, צוין כי בשנה הקודמת כמעט מחצית מהתוכנות הזדוניות התוקפות היו רישום הקשות, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות שתוקפים משתמשים בהן בכדי לגנוב נתונים והרשאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה