דיגיטל וטק

מהפכה בטלפונים החכמים: האם זה המכשיר שישבור את השוק?

חברת Honor תשיק טלפון כפכפי מתקפל הפוך. ככל הנראה המהלך מגיע על רקע הרצון לאתגר את סמסונג. הפיתוח האחרון של החברה היה ה-Honor Magic V2 שהשיקה בשנה שעברה. המכירות של טלפונים מסוג זה אמורות לעלות ב-40% בשנה הקרובה
מערכת ice |  1
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
חברת Honor תשיק טלפון כפכפי מתקפל השנה, אמר מנכ"ל החברה ל-CNBC, וסימן את הגיחה הראשונה של חברת הטכנולוגיה הסינית לסגנון הקיפול האנכי של הסמארטפון שזכה לפופולריות של מותגים כמו סמסונג ומוטורולה. המושג "מתקפלים" מתייחס לסמארטפונים עם צגים שמתכופפים.
ישנם שני סגנונות בשוק כרגע - טלפונים חכמים שמתקפלים כמו ספר וכאלה שמתקפלים אנכית כמו טלפון ישן, אך ללא ציר גלוי. המהלך להשקת המתקפל עולה בקנה אחד עם הדחיפה של Honor לקצה הפרימיום של השוק שבו היא מעוניינת לאתגר חברות כמו סמסונג ואפל.
.
ל-Honor יש כבר מספר טלפונים מתקפלים בשוק. האחרון הוא ה-Honor Magic V2 שהשיקה בשנה שעברה. אבל כל המתקפלים הנוכחיים של Honor הם סגנון הספר של המכשיר המתקפל. Honor שחררה את Magic V2 המתקפל שלה ב-12 ביולי 2023, החל מהשוק הסיני.

ל-Honor יש כבר מספר סמארטפונים בשוק שמתקפלים כמו ספר, כמו ה-Magic V2 שהושק ביולי 2023 המוצג כאן. חברת הטכנולוגיה הסינית נערכת כעת להשיק סמארטפון בסגנון מתקפל אנכי, אמר המנכ"ל שלה, ג'ורג' ז'או, ל-CNBC בקונגרס העולמי המובייל.
 
מתקפלים נתפסים כמכשירים מתקדמים בעולם הסמארטפונים. המכירות של סמארטפונים פרימיום, צמחו ככל הנראה בשנת 2023 בעוד שהשוק הכולל ירד, על פי Counterpoint Research. זו אחת הסיבות לכך ש-Honor פונה לשוק היוקרתי. המכירות של טלפונים מתקפלים אמורות לעלות ב-40% משנה לשנה ל-22 מיליון יחידות ב-2024, על פי Counterpoint Research.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חוזרת לטלפון של בזק עם החייגן, הכי טוב.
    לחזור למה שהייתי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחפשת את הטלפון של בזק, ההוא עם החייגן של פעם בלי תא קולי. וכל מי שרוצה אותי שיתקשר אחרי השעה 16:00. כל מכשירי הסלולר האלה, הם מחלה גדולה. הם הורסים את הראייה, את הריכוז והכול סתם שטויות.
    סגור