מהו שלב הבגרות (Maturity) ומדוע קשה להגיע לשלב זה?
המונח Maturity מתייחס לשלב בחייו של סטארטאפ בו הוא הגיע לרמת התפתחות יציבה. בשלב זה, החברה משיגה רווחים שנתיים עקביים ומאוזנת תפעולית
בשלב הבגרות החברה ביססה את עצמה כמתחרה בשוק, צברה מודעות ציבורית ומוכרת באופן קבוע ועקבי את מוצריה או שירותיה. מטבע הדברים, שלב הבגרות עוקב אחר שלב הצמיחה, והמעבר לשלב זה הוא לרוב אחד ההיבטים המאתגרים ביותר במחזור החיים של החברה.
עוד ב-
הגעה לבגרות מסמלת שהחברה התגברה על מכשולים ראשוניים רבים וכעת היא מתמקדת בשמירה על ביצועים יציבים ואולי בבחינת אפיקים חדשים להתרחבות או אופטימיזציה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה