תרבות ופנאי

אחרי 6 שבועות: תיאטרון בית ליסין פותח את שעריו מחדש

48 ימים לאחר ששערי תיאטרון בית לסין נסגרו, הם נפתחים מחדש עבור 360 גמלאים של מועדון "מעו"ף שלך לגמלאי". הילה קניסטר בר-דוד, מנכ"לית המועדון: "התרבות היא מזון לנפש בימים כל כך קשים ובלתי נתפסים"

מערכת ice | 
שחקני בית לסין (צילום מורג ביטן)
הבוקר (חמישי), פתח את שעריו תיאטרון 'בית ליסין' לאחר שישה שבועות בו הקפיא את פעילותו בשל אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. פעילות התיאטרון נפתחת מחדש עבור 360 גמלאים של מועדון הגמלאים "המעו"ף שלך לגמלאי" בהובלת המנכ״לית הילה קניסטר בר-דוד.
הבוקר (חמישי), הועלתה ההצגה הראשונה 'בין קודש לחולון' בפני מאות גמלאים כאשר השחקנים והשחקניות אשר לקחו חלק בהצגה הם בין היתר אבי קושניר ולימור גולדשטיין. בכניסה לתיאטרון, חולקו צמידים צהובים לאות הזדהות לכאב משפחות החטופים ולהבעת הקריאה הברורה להחזרתם של החטופים והחטופות הביתה במהרה.
 
הילה קניסטר בר-דוד, מנכ"לית המועדון שיתפה על המעמד המרגש: "בדרך כלל אני פותחת אירועי בוקר עם איחולי 'בוקר טוב', אבל כבר 48 ימים שאין לנו בוקר טוב ולא לילה טוב. התרבות היא מזון לנפש בימים כל כך קשים ובלתי נתפסים. ימים של מלחמה על הבית של כולנו ואנחנו כעם ישראל חזקים ביחד ונצא מזה מחוזקים, מנצחים, ומאוחדים יותר".
עוד הוסיפה בר דוד כי "הגמלאים שלנו שעוברים את המלחמה בביתם צריכים למלא את ליבם ונפשם. ולכן הרמתי טלפון לציפי פינס ואמרתי לה שהגמלאים שלי צמאים לתרבות איכותית כדי למלא את הנפש והיא נענתה לפתוח את התיאטרון לאחר 6 שבועות שלא פעל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה