תרבות ופנאי

תיאטרון הקאמרי פתח את שעריו מחדש: מי השחקנים שהשתתפו?

תיאטרון הקאמרי נפתח אתמול בערב מחדש עם מופע מיוחד לימי המלחמה "ימים טובים פי אלף" בהשתתפות השחקנים: אודיה קורן, דרור קרן, דן שפירא, דורית בר אור ואחרים
מערכת ice | 
מופע מיוחד לימי המלחמה (צילום אור גפן)
תיאטרון הקאמרי נפתח אתמול בערב מחדש עם מופע מיוחד לימי המלחמה, "ימים טובים פי אלף", עם טקסטים אקטואליים וביצועים מוזיקליים לשירים ברוח המצב, בהשתתפות השחקנים אודיה קורן, דרור קרן, דן שפירא, דורית בר אור, אולה שור -  סלקטר, נוי הלפרין, שני שאולי, אלעד אטרקצ'י, תום חודורוב וגלעד שמואלי.

צילום: אור גפן
"התותחים עדיין רועמים והשגרה עדיין רחוקה, אבל הנפש זקוקה לנחמה. אנחנו חוזרים לבמה עם מופע ייחודי עם יצירות על מלחמה, יצירות על אחרי המלחמה ויצירות על התקווה לימים טובים יותר", כך נמסר מהקאמרי.", כך נמסר מהקאמרי.
למרות שההצגות הקאמרי נפסקו עם תחילת המלחמה, התיאטרון המשיך לפעול למען תושבי העוטף ואף פתח קורסים וסדנאות למגוןן גילאים: במרכז החדש יהיו קורסים וסדנאות למגוון גילאים ורמות בתחומים רבים מעולם אומנויות הבמה. הפעילות תתקיים במרכז הקהילתי נווה זמר ברעננה (רח' משה וילנסקי 15).

צילום: אור גפן
כמו כן יוקם קבוצת החובבים של התיאטרון הקאמרי שיכלול מסלול שנתי ובו שיעורי משחק. אימפרוביזציה, תנועה, פיתוח קול, ליצנות, צפייה בהצגות התיאטרון, מפגשים עם שחקנים, כיתות אמן והעלאת מופעים על בימת תיאטרון הקאמרי.

הסדנאות יועברו על ידי שחקנים ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה בישראל. המסלול מיועד למבוגרים, בני 21 ומעלה, הרוצים לרכוש כלים מקצועיים בתחום המשחק, לצבור ביטחון בימתי ולהעמיק את הידע והניסיון שלהם בעולם התיאטרון. 
"למרות הימים המורכבים בהם אנו נמצאים, החלטנו לא לעכב את פתיחת השלוחה מתוך הבנה כי הציבור מחפש דרכים להביע את עצמו, את רגשותיו, מחשבותיו - ולכל אלה יש מקום אצלנו", אומר אוהד ובר, מנהל הקאמרי אקדמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה