תרבות ופנאי

טיילור סוויפט נוחתת באולמות PLANET: כמה עולה כרטיס?

רשת מתחמי הקולנוע פלאנט פתחה את מכירת הכרטיסים לסרט החדש של סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט. מחיר הכרטיס לאולם רגיל עומד 59 שקל (בקופות) ו-63.5 שקל בהזמנה באתר. כמה תשלמו על אולם מפנק יותר?
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
PLANET, רשת מתחמי הקולנוע המתקדמת בישראל, ממשיכה את מסורת הופעות הלייב והחל מיום שישי, 13 באוקטובר, הרשת תקרין את הופעתה של הזמרת המצליחה, טיילור סוויפט.
הסרט וההופעה, שאורכם כשעתיים ו-45 דקות, יוקרנו במתחמי פלאנט, גם באולמות ה-IMAX על המסך הכי גדול ועם הסאונד האיכותי ששואב את הצופים לתוך ההופעה, וגם באולמות ה-VIP של הרשת, עם כל ההטבות המפנקות.
The Eras Tour הוא סיבוב ההופעות השישי שמקיימת הזמרת והרביעי שמופץ לבתי הקולנוע. המופע צולם לאורך סיבוב ההופעות הנוכחי של סוויפט, שהחל בחודש אוגוסט ומורכב מיותר מ-44 שירים. הסרט גרף במכירה מוקדמת יותר מ-37 מיליון דולר רק בארה"ב , והפך לסרט המכניס ביותר במכירת כרטיסים מוקדמת. כעת, סיבוב ההופעות הופך לחוויה קולנועית ייחודית, אשר תעניק למעריצים זווית מיוחדת על ההופעה.
סוויפט היא אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, עם ניסיון של יותר מ-20 שנות קריירה, סיבוב ההופעות הנוכחי נחשב לשובר שיאים וחצה את רף מיליארד הדולר.
מכירת הכרטיסים להופעה כבר החלה והם זמינים לרכישה באתר ובקופות הרשת ברחבי הארץ. מחיר לכרטיס באולם רגיל: 59 שקל, בקופות, 63.5 שקל באתר ובאפליקציה. מחיר לכרטיס באולם IMAX: 64 שקל בקופות, 68.5 שקל באתר ובאפליקציה. מחיר לכרטיס באולם VIP: 165 שקל בקופות ו-169.5 שקל באתר ובאפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה