תרבות ופנאי

אביב גפן נגד המעריצים? זו הסיבה שמעריציו זועמים

במאי האחרון בצל מבצע מגן וחץ, אביב גפן הופיע בפארק הירקון מול עשרות אלפים. גפן נתן אפשרות לאנשים שלא יכלו להגיע בעקבות המצב הביטחוני לקבל כרטיס להופעה אחרת, אז למה המעריצים מאוכזבים?
מערכת ice |  8
אביב גפן בנשף רוק (צילום אלון לוין)
אביב גפן הופיע במאי האחרון בפעם ה-11 במופע המסורתי שלו "נשף רוק". זו הייתה הפעם הראשונה שגפן הופיע בפארק הירקון אל מול קהל של עשרות אלפי אנשים. גפן בחר לקיים את המופע בצל מבצע מגן וחץ וכתוצאה מכך, רבים מרוכשי הכרטיסים לא יכלו להגיע בשל המבצע.
ביום המופע, גפן מיהר לפרסם בחשבון האינסטגרם שלו שרוכשי הכרטיסים שלא יגיעו בגלל המצב הביטחוני, יזכו לכרטיסים להופעה במועד אחר. כעת הצינור מפרסם כי עברו חמישה חודשים מההופעה אך מרבית רוכשי הכרטיסים לא קיבלו מענה.
גפן הסביר כי כי על מנת לקבל את הכרטיסים, הרוכשים שלא יכלו להגיע יצטרכו להיכנס ללינק ולהירשם. לאחר ההרשמה קופות ת"א, החברה שאחראית על מכירת הכרטיסים, תבחן את הזכאות ותחזור אל הלקוחות. הבעיה היא שרוב הלקוחות שנרשמו, לא קיבלו מענה מחברת הכרטיסים.
רוכשת מאוכזבת אמרה: "מילאנו את הטופס וחיכינו, זה 600 שקל שהלכו לפח, את אף אחד זה לא מעניין."  רוכשת נוספת אמרה: "השארתי הודעה, עד היום לא קיבלתי תשובה, לא קיבלתי התייחסות, זה פשוט מבזה."
אביב גפן מסר כי: "כמה ימים לאחר ההופעה יצאה הודעת סמס מטעם ההפקה לרוכשי הכרטיסים שלא הצליחו להגיע בה התבקשו למלא טופס ולהירשם לכרטיס כניסה חופשי לנשק רוק הבאה, ההודעה הייתה תקפה ל-60 יום ופורסמה בכל אמצעי התקשורת האפשריים."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מה ציפיתם מחלאת המין האינושי ??? (ל"ת)
    רונית 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גפן גאפן, אותו דרעק. (ל"ת)
    מיכאל 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    פשוט בושה ! תחזירו את הכסף
    פשוט שוד !!! 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך שיצאה ההודעה כתבתי להפקה כפי שנתבקשנו ולא קבלתי,שום תגובה !! וממש לא עברו 60 יום ! דא, אותו דבר קרה לי עם הופעה של אדיר מילר שהיתה צריכה להתקיים ב 12.3.20 בדיוק כשסגרו הכל בגלל הקורונה בפעם הראשונה ולא קבלתי שום החסר על 4 כרטיסים. גם בסביבות 600 ש"ח 1200 ש"ח שניתרמו על חשבוני לאמנים שתודה לאל לא מזיי רעב..
    סגור
  • 3.
    אביב בלי פדיחות אפילו עומר פיצה מעריצים
    ילד אור 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיבואו במקום לקיסריה
    סגור
  • 2.
    פניתי להפקה באמצעות הקישור אבל לא ניתן מאז שום מענה (ל"ת)
    מאוכזבת 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בקיצור עבודה בעיניים (ל"ת)
    שיר 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה זה משנה אם נרשמו בלינק אם חברת הכרטיסים לא עשתה עם
    חנוך 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרטים כלום?
    סגור
  • חחחחח
    חחחחח 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש לא חזרו לאחר מילוי הלינק והרישום.ובמהלך ה60 יום אף אחד מההפקה לא חזר,מצערהתשובה שלך ועוד יותר מצער שבתקופה קריטית ,באם לא היתה כיפת ברזל ,היה קורה שם אסון.אז להגיד אישרו לנו להופיע?כל מי שפעל בבגרות ואחריות לא הגיע,על כף המאוזניים החיים חשובים יותר מהופעה שלך.וחשוב,שתזכה את כל מי ששילם ובגלל המצב הבטחוני לא הגיע.
    סגור