תרבות ופנאי

לוחם ה-MMA תומך ברשימה של אריה קינג? "פטריוט אמיתי"

חיים גוזלי, לוחם הMMA - הישראלי המפורסם והמבוגר ביותר בעולם קורא לתושבי ירושלים להצביע עבור נציגו של יו"ר עוצמה יהודית, השר בן גביר בבחירות לרשויות בבירה ולתמוך באריה קינג בבחירות הקרובות למועצת העיר. גוזלי: "עבור קינג, תושבי ישראל וירושלים בפרט קודמים לכל אינטרס פוליטי צר"

דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, חיים גוזלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, פייסבוק/ חיים גוזלי)
חיים גוזלי, לוחם ה-MMA הישראלי המפורסם והמבוגר ביותר בעולם קורא לתושבי ירושלים להצביע עבור סגן ראש העיר אריה קינג ('סיעת מאוחדים') בבחירות הקרובות למועצת העיר שכידוע זוכה לייצג גם את יו"ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר: "אריה קינג הוא פטריוט אמיתי ויש לו אהבה בלתי מתפשרת למדינת ישראל ולעם ישראל", ציין גוזלי בצאת החג במהלך ביקור בביתו של קינג בשכונת מעלה הזיתים בעיר. "קינג פועל מתוך עקרונות ואהבה זכה לעם ישראל ומבחינתו תושבי ישראל וירושלים בפרט קודמים לכל אינטרס פוליטי צר. לכן אני תומך ואוהב אותו מאוד, וקורא לציבור הירושלמי לצאת ולהצביע לו בהמוניו בבחירות למועצת העיר ירושלים  ולעזור ולחזק את מי שתומך במדינת ישראל ובקדושת ירושלים". גורלי מתייחס להפגנות שמתכננים מתנגדי הרפורמה המשפטית כנגד נתניהו בעצרת האו"ם בני יורק: "אותם מפגינים ומפגינות שנמצאים כעת בניו יורק מוציאים את דיבת הארץ רעה ומהווים את הסיבה העיקרית לכך שהאנטישמיות גואה כי מבחינת אומות העולם אין דבר שגורם לשמחה גדולה יותר מאשר לראות יהודים שמטנפים על יהודים".
קינג וגוזלי מכירים מזה שנים רבות ואף יש להם הרבה מן המכנה המשותף. גוזלי הוא לוחם MMA מהגדולים והנחשבים בעולם ונחשב לפטריוט גדול מאוד של המדינה, וכתוצאה מכך סובל הכפשות ועלבונות מצד גורמים שונים בשמאל הפוליטי בישראל. בדומה להתנהלותו של גוזלי בעולם הספורט, כך גם קינג נחשב לאישיות ציבורית ישרה וערכית שלא זזה מילימטר מעקרונותיה שפיה וליבה שווים, וגם יריביו הפוליטיים הגדולים יודעים להודות שמילה שלו היא ברזל והוא לא מוכן בשום אופן לוותר על העקרונות שלו גם במחיר של פגיעה פוליטית.
בדומה לגוזלי, קינג נחשב לאורך חייו כלוחם חסר פשרות עוד מתקופת היותו במסלול של שייטת 13 אותו עזב לקראת הסוף בשל עקרונות דתיים, כשלאחר מכן השתלב כקצין ביחידת המסתערבים "שמשון", יחידת העילית האגדית והמיתולוגית שרבים מאנשיה בהם קינג הגיעו מהסיירות המובחרות ביותר בצה"ל, יחידה שפעלה ברצועת עזה במשך עשור וחייליה וקציניה סיכלו מאות פיגועים לאורך שנותיה. כך, גם עד היום ממרום גילו, משרת קינג במילואים כחונך ניווטים בקורסי פיקוד וכקצין ניוד של מחוז ירושלים בפיקוד העורף, וכך הוא גם פועל לאורך השנים בתפקידיו הציבוריים השונים.
כך כזכור, לפני שנים אחדות נגנב מקינג אופנועו האישי שמזוהה כל כך עם קינג ואתו הוא מתנייד לאורך היום. קינג איתר את המיקום שבו מצוי הכלי הגנוב בתוך מחנה הפליטים שועאפט, ולאחר שביקש משוטרי ירושלים שיגיעו למקום להחזיר לו את האופנוע ובקשתו נענתה בסירוב, החליט קינג להחזיר הכלי הגנוב במו ידיו כשהוא נכנס ביחד עם חברו לתוך המחנה ודולק אחר הגנבים ומחזיר את האופנוע לרשותו. במסגרת ריאיון שערך בימים האחרונים ציין קינג כי "אין מחיר שמצדיק פגיעה בשבת הירושלמית, בין אם האינטרס הוא לשמור על המאזן הדמוגרפי היהודי, בין אם בשל ענייני תיירות או תרבות. אני נאבק בנושאים האלה לפעמים ללא תמיכה מהנציגות החרדית וראש העיר וחברי מועצת העיר יודעים ואם צריך אני משלם על כך פעמים רבות מחיר פוליטי מועצת העיר, אבל אי אפשר להעלים עין על פגיעה בקדושת ירושלים".
 
רק בסופ"ש האחרון העלה לוחם הUFC- הצ'צ'ני חמזאט צ'ימאייב פוסט בו כתב: "אתם היהודים רק אורחים של הפלסטינים, תכבדו אותם על זה שהם נותנים לכם מקלט. יום אחד הם יגרשו אתכם מפלסטין, אינשאללה.  הפוסט הוביל אחריו אלפי תגובות משני צדי המתרס, אבל המגיב העיקרי היה לא אחר מאשר גוזלי בעצמו שציין בתגובה: "אני לא הבנאדם הכי חזק בישראל, אבל אני מזמין אותך לבוא ו'לשבור' אותי יום אחד. תבחר איך אתה רוצה להיאבק, אני מחכה לך אם אתה מעז". גוזלי זכה מיד למאות תגובות שליליות, אך מה שהפתיע לרעה הוא שרובן המכריע לא הגיעו מגורמים בעולם המוסלמי אלא דווקא מאנשי שמאל בישראל.
אריה קינג הגיב לתמיכה המפתיעה: "קריאתו של האלוף גוזלי לתמוך בי למועצת העיר מחממת את הלב והנשמה. לפני מספר שנים פגשתי את גוזלי לראשונה בשכונת שמעון הצדיק בירושלים ונשביתי בקסמו של הלוחם חסר הפשרות שבכל זירה בעולם משמש כשגריר נאמן עבור המדינה. מעבר להיותו לוחם דגול בזירה, גוזלי לוחם לאורך השנים על מנת להוביל ולהשפיע לטובת ההווה ועתיד עמנו מבלי ניסיונות להתנחמד או להתפרס בפני אומות העולם, ופועלו והתנהלותו מהווים מודל לחיקוי עבור מיליוני ישראלים ויהודים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה