תרבות ופנאי

הנסיכה דיאנה שוברת שיאים: זה הסכום ששולם על הסוודר שלה

הנסיכה המנוחה מויילס שברה שיאים כאשר סוודר הכבשים שלבשה נמכר במכירה פומבית במחיר שיא של 1.1 מיליון דולר, מדובר במחיר הגבוה ביותר ששולם על פריט לבוש
מערכת ice | 
הנסיכה דיאנה (צילום ויקיפדיה- John Mathew Smith, מסך bbc)
הנסיכה דיאנה, שהייתה ידועה גם בזכות חוש האופנה שלה, שברה לאחרונה שיא חדש. לאחרונה, במכירה פומבית שנערכה בניו יורק, נמכר סוודר שהיא לבשה בשנת 1981 למשחק פולו. המחיר שובר השיאים הוא 1.1 מיליון דולר.
יש לציין כי המחיר שבו הסוודר נמכר היה גבוה פי 14 מן המחיר שניתן לו תחילה. אך, לאור תשומת הלב שקיבלו בחירותיה האופנתיות של הנסיכה בשנים האחרונות, בית המכירות סותביס בניו יורק העריך כי הסוודר יימכר במחיר של בין 50 ל 80 אלף דולרים.
הסוודר של מותג הסריגים וורם אנד וונדרפול והוא מהווה אחד המוצרים הראשונים של המותג שבבעלות שתי המעצבות סאלי מוייר וג'ואנה אוסבורן. כאמור, צמד המעצבות כלל לא ידעו שלנסיכה מבית המלוכה יש בבעלותה סוודרים של המותג. 
הנסיכה דיאנה לבשה אותו למשחק פולו בשנת 1981 ומיד לאחר מכן החליפה אותו בגלל שהיה פגום. צמד המעצבות שמצאו לא מזמן את הסוודר דיווחו כי חשבו שהוא אבד. אבל לאחרונה במהלך מעבר דירה הן מצאו אותו מתחבא בין כל הציוד הישן שלהן. כאמור הפופולאריות של סגנון הלבוש של הנסיכה ושל הסוודר בפרט אף גרמו להן להוציא מהדורה שתוקדש לנסיכה תחת השם "גרסת דיאנה".  
דיאנה בחרה ללבוש את הסוודר שהוחלף לה שוב בשנת 1983 שוב למחשק פולו ויש לציין שמדובר בשיא חדש שהנסיכה המנוחה שוברת. לאחר השיא שהיה לפניו היה שמור לקרדיגן שקורט קוביין לבש להופעת האנפלגד של להקתו, "נירוונה" בשנת 1993.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה