תרבות ופנאי

המוות הטרגי פוענח: הנהג שפגע בטריט וויליאמס הואשם ברשלנות

חודש אחרי מותו הפתאומי של השחקן הותיק טריט וויליאמס בעקבות תאונת דרכים קטלנית, המשטרה קבעה את נסיבות המקרה והגישה כתב אישום נגד הנהג הפוגע
מערכת ice | 
טריט וויליאמס ובתו (צילום אינסטגרם elliecwills@)
טריט וויליאמס מת מ"טראומה חמורה ואובדן דם" בעקבות תאונת אופנוע ביוני, על פי הודעה לעיתונות ששיתפה משטרת מדינת ורמונט אמש. הרשויות אישרו בנוסף כי האיש שגרם להתרסקות - המזוהה כריאן מ. קוס - הואשם בנהיגה "ברשלנות חמורה" שגרמה למוות.
קוס נהג ברכב שטח של הונדה אלמנט ב-12 ביוני כאשר "פנה לנתיב האופנוע של מר וויליאמס", מה שגרם לפציעות קטלניות של השחקן, לפי הדיווח. קוס אמור להתייצב לדיון ב-25 בספטמבר בחטיבה הפלילית של בית המשפט העליון של ורמונט בבנינגטון.
העדכון מגיע כמעט חודשיים לאחר שנציגו של וויליאמס, בארי מקפרסון, אישר שהשחקן מת בגיל 71. "הוא נהרג היום אחר הצהריים. הוא פנה שמאלה או ימינה ומכונית פגעה בו", אמר מקפירסון ל-People בזמנו. "אני פשוט הרוס. הוא היה הבחור הכי נחמד. הוא היה כל כך מוכשר.
"יוצרי סרטים אהבו אותו. הוא היה הלב של הוליווד מאז סוף שנות ה-70", הוסיף. "הוא היה ממש גאה בהופעה שלו השנה. הוא כל כך שמח מהעבודה. הייתה לו קריירה מאוזנת".
 
באותו יום, המשטרה פרסמה הצהרה לפיה קוס פגע בשחקן בזמן שהוא "ניסה לפנות שמאלה למגרש חניה".שגרמה לכך ששחקן "שיער" "לא הצליח להימנע מהתנגשות ונזרק מהאופנוע שלו".
"הוא סבל מפציעות אנושות והועבר במסוק למרכז הרפואי אלבני באולבני, ניו יורק, שם נקבע מותו", נכתב בהודעה.
למרות ההתרסקות האכזרית, עדים חשפו מאוחר יותר כי וויליאמס - שחבש קסדה - היה "עירני" ודיבר עם פרמדיקים לפני שנכנע לפציעותיו. "הוא היה ערני לחלוטין, ענה על שאלות", אמר צופה מהצד לדיילי מייל. "ראיתי את טריט מתעופף באוויר. הצמיג עדיין הסתובב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה