תרבות ופנאי

ירדנה ארזי חושפת: "חזרתי מלבנון המומה וכואבת"

הזמרת הוותיקה שיתפה סדר סטוריז באינסטגרם שלה והביעה כאב על המצב בעם, "החודשים האחרונים הם שברי חלום ישראלי. כבר לא משנה באיזה צד של הוויכוח אנחנו נמצאים"
מערכת ice |  1
ירדנה ארזי (צילום אינסטגרם)
ירדנה ארזי התייחסה היום למחאות דרך אחד השירים הוותיקים והמוכרים שלה, ושיתפה בתחושות הקשות שלה סביב החודשים האחרונים והפילוג המורגש בעם בעקבות המחאות.
"השיר 'הביתה' נכתב בדיוק פני 40 שנה. מלחמת לבנון פילגה את הציבור". כתבה ארזי בחשבון האינסטגרם שלה, "מאות אלפים הפגינו ברחובות. הייתי הזמרת הראשונה שהורשתה להופיע בפני החיילים בעומק לבנון וכשחזרתי המומה וכואבת, אהוד מנור כתב שיר מחאה שקורא לחיילנו לחזור משדות זרים. לפני 20 שנה ביקשתי מאהוד לכתוב בית שני לשיר בפרספקטיבה של זמן. אהוד היה קצת נביא וכתב טקסט שהיה יכול להיכתב גם היום. אני שרה אותו מאז בכל הופעה".
ארזי שיתפה את הטקסט המחודש שהוסיף מנור: "השנים חולפות, השנים קוטפות ואנחנו לא מצאנו עוד מנוחה/ דור הולך ובא, הלחי רטובה/ ובוכה דמעה מלוחה/ כמו קוראת/ הביתה! הביתה! באה עת לחזור מסוף דרכים מריב אחים/ אל תוך אותו מקום בלב/ הביתה! הביתה! טרם רדת אור/ אל חלומות ללא חומות/ אל לילה בלי כאב/ עד עלות השחר מתפללת לשלומך/ שמרי שמרי ארצי שלי/ שברי חלום ישראלי".
הזמרת הביעה את תחושותיה בעקבות התקופה האחרונה וכתבה, "החודשים האחרונים הם שברי חלום ישראלי. כבר לא משנה באיזה צד של הוויכוח אנחנו נמצאים - הרוב המכריע של הציבור לא רוצה לראות את ישראל מתפרקת מבפנים על שום ויכוח, חשוב ככל שיהיה. בואו נעצור הכ ונחזור הביתה. כי עוד לא נית כל מה שהובטח לנו מזמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא לא מעניינת. זמרת שהפכה לסלבריטי וכבר לא זמרת
    שוקי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתרכזי במוזיקה גברת.
    סגור