ויראלי

ירדנה ארזי חושפת קשר משפחתי נדיר: "הגדול בהיסטוריה, גיבור"

ירדנה ארזי חשפה את הקשר המשפחתי הנדיר שלה לגדול הפנטומימאים בכל הזמנים, מרסלו מרסו: "גיבור לאומי של צרפת, איש מחתרת הרזיסטנס שסייע להבריח ילדים יהודים וגם בן הדוד האהוב של אימא שלי"
מערכת ice |  2
ירדנה ארזי (צילום אינסטגרם)
ירדנה ארזי היא ללא ספק אחת הזמרות הגדולות ביותר שידעה מדינת ישראל, כשבמהלך גם הפכה לאשת תקשורת מצליחה. ארזי בת ה-71, חשפה היום (רביעי) בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון באינסטגרם שלה, את הקשר המשפחתי הנדיר שלה למרסל מרסו, גדול הפנטומימאים בהיסטוריה, שהציל ילדים יהודים במהלך השואה.
בפוסט שהעלתה ארזי לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה תחילה: 100 שנה להולדתו של מרסל מרסו, גדול הפנטומימאים בהיסטוריה, גיבור לאומי של צרפת, איש מחתרת הרזיסטנס שסייע להבריח ילדים יהודים וגם…".
בשלב זה חשפה ארזי את הקשר המשפחתי המיוחד שלה לפנטומימאי האגדי: "בן הדוד האהוב של אימא שלי. גוגל מקדישים לו היום את הדודל שלהם ואני מצאתי הקדשה אישית של מרסל לאימא שלי".
כזכור, לאחרונה עופרה חזה ז"ל, היריבה הנצחית של ארזי, נכנסה לרשימת 200 הזמרים הטובים בכל הזמנים. על כך הגיבה ארזי: "תגידו, לא עברה איזה רבע שעה מאז? אני חושבת זה יפה וראוי והיא ראויה. היא הביאה דבר מאוד מקורי, גם כמובן הקול שלה יחד עם המורשת התימנית והמעטפת הכל כך יפה של יזהר אשדות. כל זה יצר משהו שהוא ייחודי ומאוד מהדהד, שנשאר עד היום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרגנה ארזי האחת והיחידה
    אורה 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמרת מצויינת ותישאר ככה לעד ??????
    סגור
  • 1.
    שתי זמרות טובות
    אלה 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופרה חזה וגם ירדנה ארזי שתיהן זמרות טובות. היריבות המטופשת היתה בין המעריצים/ות.
    סגור