תרבות ופנאי

אסון: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 48 בלבד

ג'פרי קרלסון, שאמון על אחד התפקידים פורצי הדרך של דמות טרנסג'נדרית באופרת הסבון האהובה "כל ילדיי" שרצה במשך 22 עונות, מת בגיל 48 בלבד בהפתעה גמורה והותיר את קרוביו מרוסקים
מערכת ice | 
הפקות קולנוע וטלוויזיה (צילום unsplash ,pixabay)
עצב גדול בעולם התרבות האמריקאי. השחקן והזמר ג'פרי קרלסון, שאמון על אחד התפקידים פורצי הדרך של דמות טרנסג'נדרית באופרת הסבון האהובה "כל ילדיי" שרצה במשך 22 עונות, מת בגיל 48 בלבד בהפתעה גמורה. 
קרלסון, יליד קליפורניה קרוי על שם ג'ף מרטין. באוגוסט 2006 הוא החל לשחק בסדרה בעצמו בדמותו של כוכב הרוק זארף. חודשיים לאחר מכן הוא חזר לשם, הפעם בדמותה של זואי, אישה טרנסג'נדרית. בהליך התאמה מגדרית שקיבל פירוט מאסיבי בסדרה, קרלסון לקח חלק ב-50 פרקים בסדרת הדרמה היומית. 

אגב, דמותה של זואי זכתה לזמן מסך רב ונחשבה לחדשנית וחסרת תקדים, כאשר דמות טרנסית הייתה בימים אלה עדיין שנויה במחלוקת, ועוררה בזמנו סערה אצל המעריצים. "זואי אמורה לעורר שיחה", סיפר למגזין People ב-2017. "קיבלתי מכתב מילדה בת 11 שכתבה 'זה מגניב שאת הופכת לבת, כך יהיו לנו דברים משותפים".
ביום שישי, שחקנית תיאטרון שייקספיר של שיקגו, סוזן הארט, הודיעה על מותו של קרלסון בפייסבוק, וכתבה: "לילה טוב הנסיך המתוק והמתוק שלי בין הגברים. אין מילים לייאוש שלנו מלאבד אותך ג'פרי קרלסון, לאלו מכם שלא יודעים, אני מאוד מצטער לחלוק את החדשות שג'פרי נפטר אתמול. כיבדתי את הפרטיות של משפחתו בכך שלא שיתפתי את החדשות מוקדם יותר ... גם לא יכולתי לנשום או לתפקד ... עדיין לא יכולה . כולם ... פשוט הרוסה",.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה