תרבות ופנאי

נציגי הימין על הכוונת של גאולה אבן? התיעוד המפתיע נחשף

האם תכנית "שומרי הסף" מתמקדת בנציגי הימין? אחרי הריאיון עם אשת השר, איילה בן גביר ייתכן כי גם סגן השר אבי מעוז בדרך לתכנית החדשה של המגישה הוותיקה   
דוד זולדן |  3
גאולה אבן, אבי מעוז (צילום מסך רשת 13, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ל"שומרי הסף" - תכנית הפוליטיקה הסאטירית שקיבלה להנחות פעם בשבוע העיתונאית והמגישה הוותיקה גאולה אבן, קדם פרומו משותף עם בעלה השר לשעבר ואיש המחנה הממלכתי גדעון סער. אלא שבמהלך הצילומים ניתן לראות באמצעות זום מיוחד מה העסיק באותה עת את אשת השר לשעבר שצפתה בעניין בתכנית: "הפטריוטים" כאשר הצטרף לאולפן ח"כ אבי מעוז מנעם הנחשב לסמרטוט אדום בקרב מחנהו של סער. האם מדובר במהלך מתוכנן או באי שימת לב?
 
ואחרי שגאולה אבן סער חנכה תכנית חדשה והשיקה את "שומרי הסף" ברשת 13, היום היא חוגגת את יום הולדתה ה-51. במהלך תכנית הבוקר שלה החליטו בהפקה להפתיע את המגישה ובמהלך השידור הזמינו אותה להתבונן על המסך ולצפות בדיווח שקשור אליה.

על המסך הופיעו שני ילדיה של אבן סער שאיחלו לה יום הולדת שמח, שלעולם לא תהיה לבד ושתחיה כמה שיותר. "את האימא הכי טובה בעולם", בירך הבן, "ואני מאוד אוהב אותך". האם הנרגשת לא הצליחה לעמוד בפרץ והתרגשה עד דמעות וההפקה הדהימה את המגישה עם זר פרחים כשברקע השיר "יש לי יום הולדת". "אתם לא נורמליים", דיברה אבן למצלמה: "אני ביקשתי, אני הולכת להרוג את כולכם למעלה, אבל אני גם אוהבת אתכם, תודה רבה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גאולה אבן
    יפית 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברוךהשם שתלך כבר,שומרי נסף,תוכנית מגמתית נגד ביבי נתניהו,גאולה היא שופר של בעלה.התוכנית שלה הפכה לצעעקות כולם שם מאלנים חוץ מפנינת ינאי מצויינת.גאולה מצאה בעל שמתאים לה,נראה לאן תגיע,היא יודעת להוריד דמעות נורא ריגשית.לא ילך לה רייטיגג ככ נמוך.מזמן היו צריכים לפטר אותה,עיתונאית עלובה ורעה.
    סגור
  • 2.
    כולם צופים בפטריוטים חחח כולל הסמרטוטה ובעלה הסמרטוט
    תומר 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והנחש גדעון
    סגור
  • 1.
    רק 14
    אבי 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חקינית בשקל וואלה לא תצליחו על ערוץ 14
    סגור