טלוויזיה

גאולה אבן תציל את רשת 13? צילומי התוכנית החדשה החלו

אבן סער מצלמת היום פרומו לתוכנית הפריים החדשה שלה "שומרי הסף". איתה מצטלמים משתתפי הפאנל: אודליה כרמון, רון קופמן, נועה ירון דיין, רמי ורד, קובי סודרי ופנינת ינאי
מערכת ice | 
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
האם רשת 13 יצליחו לפצח את הנוסחה כדי לעצור את הרייטינג הקורס של הערוץ? חצי שנה אחרי שנכנסה לערוץ כמגישה החדשה של 'העולם הבוקר', היום (שלישי) נודע כי יצולם הפיילוט לתוכנית של העיתונאית והמגישה הוותיקה גאולה אבן שחוזרת לפריים טיים עם תוכנית פוליטית חדשה.
כאמור, אבן סער מצלמת היום פרומו לתוכנית הפריים החדשה שלה 'שומרי הסף'. איתה מצטלמים משתתפי הפאנל: אודליה כרמון, רון קופמן, נועה ירון דיין, רמי ורד, קובי סודרי ופנינת ינאי. בפאנל הרחב אפשר למצוא גם את גיא הוכמן שעל הצטרפותו פרסמנו בלעדית ב-ice.
'שומרי הסף' עם גאולה אבן-סער תשודר אחת לשבוע ברשת 13. התוכנית תעלה לאוויר בתחילת חודש יוני ובמקביל תמשיך אבן-סער להגיש את 'העולם הבוקר'. 'שומרי הסף' היא תוכנית פוליטית מלאת הומור, בה תסכם אבן-סער עם פאנל קבוע את כל האירועים הפוליטיים הגדולים של השבוע החולף - באופן לא מעונב ומפתיע. 
אבל ההפתעה הגדולה ביותר נחשפה כשנודע כי הקומיקאי והסטנדאפיסט האהוב, גיא הוכמן, נבחר להגיש באופן קבוע קטע סאטירי אקטואלי בתוכנית החדשה של גאולה אבן ברשת 13, וזו הפעם הראשונה למעשה שהוא מגיע לפריים טיים. כידוע, הוכמן הוא קומיקאי וסטנדאפיסט אהוב במיוחד על הקהל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות ונוכחות משמעותית בתקשורת על בסיס קבוע. הוא כיכב בעונה האחרונה של גולסטאר לצד אייל גולן, אוראל צברי, ג'ובאני רוסו ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה