תרבות ופנאי

כוכבת "הלוטוס הלבן" חושפת: "זו הסיבה שבחרתי לא להביא ילדים"

ג'ניפר קולידג' חשפה גם שבתחילת שנות ה-2000 חלקה את ביתה אם לא אחר מאשר אדי קיי תומס, ששיחק איתה בסרטי "אמריקן פאי" בתפקיד של פול פינץ'
מערכת ice | 
גניפר קולידג (צילום אינסטגרם)
ג'ניפר קולידג' חשפה בגילוי לב את הסיבה שלא הביאה ילדים לעולם. "אני מאוד מאוד לא בוגרת", אמרה השחקנית בת ה-61 בראיון ל-GQ. "אני חושבת שזה מנע ממני להביא ילדים, כי אני סוג של ילד. אולי אם היו לי ילדים, הייתי צריכה להתבגר".
קולידג' סיפרה שחברותיה הציעו לה לאמץ ילדים, אבל היא חושבת שהיא תתאים יותר להפוך לאם חורגת. היא הוסיפה כי היא מאמינה שדפוס היכרויות שלה עם גברים אינטנסיביים היה גם פקטור.

"מעולם לא היה לי, כאילו, חבר נינוח שהיה פשוט מלא שמחה, אתה יודע?" אמרה קולידג'. "כמו, מישהו שצוחק על כל החסרונות שלך. זה אף פעם לא מי שאני בוחר לעצמי."
קולידג' נמצאת בעיצומה של רנסנס בקריירה בעקבות הצלחת סדרת HBO "הלוטוס הלבן". השחקנית זכתה בפרס אמי, פרס גלובוס הזהב ושני פרסי טוני על הופעתה.
קולידג', בעלת בית בניו אורלינס, אמרה שהיא מבלה יותר זמן בלוס אנג'לס על רקע תחיית הקריירה שלה. עם זאת, היא אמרה ל-GQ שהיא לא ממש נהנית מהחיים שלה בעיר המלאכים.
"משעמם לי כאן," הודה קולידג'. "אני חושבת שאעריך את זה יותר אם יהיו לי ילדים או משהו", הוסיפה.
קולידג' חשפה גם שהיא גרה עם אדי קיי תומס, ששיחק איתה בסרטי "אמריקן פאי", במשך שנה או שנתיים בתחילת שנות ה-2000.
היא גילמה את אמו המפתה של סטיב סטיפלר (שון וויליאם סקוט), שלוקחת את בתוליה של חברו של בנה פול פינץ' (תומס) על שולחן ביליארד בסרט הראשון.
עם זאת, קולידג' אמרה ל-GQ שהיחסים שלה עם תומס היו אפלטוניים בזמן שהם היו שותפים לדירה.
"לא הייתי אהבת חייו", אמרה בצחוק. "היו לו חברות. חדר השינה שלי היה מול המסדרון שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה