תרבות ופנאי

אייל גולן מסמן את הלהיט הבא "איזה נפץ לקיץ"

אלין גולן משחררת את הסינגל הרביעי שלה "ביי שלום תודה" שיצרו עבורה רון ביטון ואושר ביטון. השיר מספר על מערכת יחסים שהסתיימה, אביה בירך: "נפץ של קיץ"
מערכת ice |  12
אלין ואייל גולן (צילום צילום מסך Youtube)

הזמרת הצעירה אלין גולן עושה זאת שוב. היום (חמישי) היא שיחררה סינגל חדש בשם "ביי שלום תודה" אותו יצר רון ביטון, זאת לאחר ההצלחה המרשימה של שלושת הסינגלים האחרונים "אין לי כח", "כל הלילה" ו"געגוע".

הלהיטים שהוציאה, כשהיא בת 17 בלבד, כבשו את מיטב הפלייליסטים של אפל מיוזיק וספוטיפיי, הפכו לסאונדים ויראליים ולהיטי שטח ענקיים עם מיליוני צפיות ביוטיוב. ורגע אחרי ששרפה את הבמה בבלומפילד מול קהל של 55 אלף איש יחד עם אביה אייל גולן, היא ממשיכה לבנות את הקריירה שלה.
 



עבור גולן, מדובר בשחרור הסינגל הרביעי שלה "ביי שלום תודה" שיצרו עבורה רון ביטון ואושר ביטון. השיר מספר על מערכת יחסים שהסתיימה, הקושי להתגבר על האקס לצד הידיעה שמגיע לך יותר. ובדיוק כשהחלטת לשחרר, לבלות ולהשתחרר הוא נזכר להתקשר... אז...כמו שהמענה הקולי אומר "ביי, שלום, תודה!".
מחר אלין גולן תבצע את השיר בפעם הראשונה על במת מצעד הגאווה בת״א בפני מאות אלפי צופים בקהל. בינתיים, אייל גולן, אביה של הזמרת הצעירה, התרגש מאוד עבורה על הוצאת הסינגל החדש, והוא שיתף אותו למיליון עוקביו באינסטגרם,.
 



שם כתב לה בסטורי: "איזה נפץ לקיץ. כמה גאווה ונחת את מעניקה לי, מלכה של אבא, תרימו לה". אגב, עוד קודם לכן הזמר בן ה-52 פרסם למעריצים סרטון בו הוא מראה כישורים בחדר כושר

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ביי שלום תודה
    אור 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל עלייך - שלא תגמרי בסוף כמו אבא שלך. הוא יכול למלא 200 הופעות בקיסריה והכרטיסים יכולים להגמר תוך שעה, אבל אנחנו במיוחד הרחובותיים לא נשכח ולא נסלח את מה שהיה שם באמת עם או בלי הסכמה עם בחורות שאגב, הן היו בנות גילך אולי אפילו טיפה פחות. הזעזוע - לא ישכח לעולם.
    סגור
  • 7.
    אין כישרון
    יעל 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כישרון את לא זמרת תלמדי מקצוע
    סגור
  • 6.
    רחובות
    גרשון מועלם 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל ואלין שלום , די מספיק עם השטויות האלה כבר אייל אתה לא שומע שהילדה לא זמרת? אלין , את לא יודעת שזה לא מתאים לך ? אולי אלין יכולה להיות שחקנית וגם אם לא זה מקצוע שאפשר ללמוד אותו היטב בבית ספר למשחק. אם את רוצה להיות מפורסמת וזה החלום שלך להופיע בטלויזיה אז לכי ללמוד משחק , תגידי לאבא שירשום אותך ללימודי משחק ואז יש סיכוי יותר טוב להצליח . גם הילד שיהיה בריא , אתם עושים צחוק הוא לא יודע לשיר, הוא ביישן גם וזה לא מתאים מה שאתה עושה לילדים שלך , זה לא בושה לומר להם את האמת , במקרה הזה זה עדיף במקום להיות צבוע אדון גולן עוד מעט גם תוציא לאלירז הפקק שירים ותעלה אותו לשיר איתך בקיסריה נו באמת די כבר עם זה אלין חמודה אני מדבר אליך כי כנראה שלאמא ואבא לא איכפת והם כרגיל לא רואים קדימה את ההשלכות שיהיו לך אם תמשיכי לשיר ולהוציא את השירים הטיפשיים האלה אמא שלך חוץ מנקיון לא מעניין אותה כנראה יותר מידי מה יהיו ההשלכות לירז אידיוט ופקק ואין מה לצפות ממנו כנראה שהוא פוחד לדבר כדי שלא ימצא את עצמו בלי בית ובלי אוכל יאאללה תזכרו את הבסטה תפרגנו לאבא תהיו איתו כי גם אצלו זה כבר עומר להיגמ
    סגור
  • 5.
    אלין יפיפיה מקסימה ומוכשרת בטירוף. צנועה ומחבהצלחה רבה! (ל"ת)
    דנה 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    בכוח איל גולן רוצה שהקהל ירים לבת שלו
    אבי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלין אין לך קול יפה את נידחפת בכוח כי המקצוע הזה מביא מלא כסף איל גולן תפסיק לדרוש בכוח להרים לבת שלך זמרת היא לא שרה טוב בכלל אתה בושה איל גולן משפחה ארסית !
    סגור
  • טען עוד
  • להכריז על ילדה בת 17 שהיא ארסית...
    תמר 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק הפוך, בשונה מאבא שלה היא דווקא ממש מעולה, בטח לזמרת מתחילה. והיא לא אחראית לאבא שלה או להתנהגות שלו!!
    סגור
  • 3.
    בלי אבא שלך מי ישמע אותך חחחחח
    אורית 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלק זמרת
    סגור
  • לוני
    לוני 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלין מקסימה ויש לה קול מקסים לא לשכוח את האמא. לא נופלת מזק ומנועה, כולן נשמעות אותו דברויש מקום לעולם עלי והצליחי את נהדרת לא לשכוח מי גידל אותך אלירז
    סגור
  • 2.
    קול פעמונים לאלין. (ל"ת)
    טלי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    אייל מי? (ל"ת)
    מי זה? 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אלין גולן
    פאני 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה לא נרים לה . ואל תתבלבלו היא מוכשרת עם ובלי האבא המפורסם שאין עליו איזה אבא מפרגן הכי אבא שבעולם. האמא??? מפרגנת רק לאקונומיקה ולבעל איך נגיד? עציצון..??
    סגור
  • אלין
    מרסלה 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהממת ומוכשרת
    סגור