תרבות ופנאי

הבת של אייל גולן מקבלת דוקו: סדרה חדשה ב-HOT

בימים אלו כותבים סדרה חדשה אותה תוביל בתפקיד הראשי הזמרת אלין גולן הסדרה בשם ״בן המלך ואני״ תספר על בת השגריר הישראלי ויורש העצר המרוקאי שכנגד כל הסיכויים מתאהבים ומבעירים את המזרח התיכון. 
מערכת ice | 
אלין גולן (צילום אינסטגרם alin_golan@)
אחרי שבשנה האחרונה הפכה לאחת הכוכבות האהובות והמבטיחות בישראל כשהיא רק בת 16, הוציאה שירים שהפכו ללהיטים וצברה קהל ענק, זה הצעד הגדול הבא של אלין גולן - סדרה חדשה בכיכובה שתשודר ב-HOT.
בימים אלו כותבים סדרה חדשה אותה תוביל בתפקיד הראשי הזמרת אלין גולן הסדרה בשם ״בן המלך ואני״ תספר על בת השגריר הישראלי ויורש העצר המרוקאי שכנגד כל הסיכויים מתאהבים ומבעירים את המזרח התיכון. 

זו לא הפעם הראשונה שנראה את אלין על המסך, לאחר שהצטלמה לעונה החדשה של סדרת הנוער המצליחה ״זיגי״ שתעלה לשידור בסוף החודש. את הסדרה יוצרים שחר סגל ואורן יעקובי שחתומים על מגוון סדרות מצליחות והיא צפויה להתחיל להצטלם כבר בחודשים הקרובים.
יש לציין שבחודש שעבר, בתם של הזמר אייל גולן ושל המגישה אילנית לוי, אלין גולן, הוציאה את הסינגל "כל הלילה", שהוא השיר השני שלה בסך הכל בקריירה. אחרי שביצעה את השיר הראשון שלה אי פעם, "אין לי כוח", בבמה הכי גדולה שאפשר לדמיין, כאשר היא השיקה את הסינגל לעיני למעלה מ-25 אלף איש באצטדיון בלומפילד, בזמן ההופעה של אביה אייל גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה