תרבות ופנאי

האקס של כוכבת הקרדשיאנס חושף: למה בתו ניקתה אותו מדם

בפרק החדש של הקרדשיאנס ב-HULU, סקוט דיסיק חשף כי לפני מספר שנים עבר תאונה קשה וכי בתו הצעירה צפתה במקרה ורצה מהבית כדי לנגב את פניו המדממים עם מגבת
מערכת ice | 
סקוט דיסיק (צילום media punch nstar images)
אף שסקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן כבר לא נמצאים בזוגיות שנים רבות, ואף שהיא כבר התחתנה עם סלב אחר, דיסיק עדיין ממשיך להיות חלק עיקרי מהמשפחה ואפילו מופיע בעונה השלישית של הסדרה ב-HULU. 
בפרק החדש של העונה, שרק הרגע עלתה לאוויר, הוא חושף מקרה דרמטי שאירע כשבתו הצעירה עם קורטני הייתה רק בת 10. דיסיק סיפר לקריס ג'נר שכשנסע ברכבו לביתה של קורטני כדי לאסוף את הילדים הוא ביצע התהפך עם רכבו בעת פנייה ימינה היות שעלה על שולי הדרך. 
הרכב שלו (למבורגיני יש לציין) התהפכה לגמרי הוא הצליח לצאת מהרכב דרך הגג העליון. עם זאת, המקרה כולו נצפה על ידי הבת הקטנה פנלופה, רק בת 10 אז. לדבריו הוא יצאה בריצה מהבית עם מטלית רטובה והחלה לנגב את פני אביה. דיסיק העיד שהיא ניסתה להרגיע אותו ולעזור לו. היום כמובן כולם בסדר והתגברו על המאורע ואין ספק שפנלופה הצעירה היא גיבורה.
ואם כבר עסקנו בעונה החדשה של המשפחה האהובה. בפרקים החדשים חשפה קים כי הגרוש שלה, האנטישמי קנייה ווסט, מזיק מאוד לילדים שלו בדבריו, יותר מהקלטת סקס שלה. אין ספק כי יש עוד הרבה למה לצפות בפרקים הבאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה