תרבות ופנאי

הרשימה נחשפת: אלו האמנים שיופיעו השבוע במסיבת הגאווה בת"א

עיריית תל אביב-יפו מפרסמת את שמות האמנים שישתתפו במסיבת הגאווה המרכזית בפארק גני יהושע: איגי וקסמן, איזי, אלין גולן, אקו, ג'יין בורדו, חן אהרוני, מאיה בוסקילה, מירי מסיקה, נונו, נועה תשבי, נוער שוליים, נטע ברזילי, נס x סטילה, עברי לידר, עדן דניאל גבאי, עמרי סמדר ושלומית אהרון, רד אקסס, ריף כהן, רן דנקר, שחר טבוך, שיר זוארץ, תמיר גרינברג, וגם DJ אלירן הלוי וינון יהל
מערכת ice | 
מסיבת הגאווה (צילום ערן לוי, גיא יחיאלי, מיכה לובטון, ויקיפדיה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
עיריית תל אביב -יפו חוגגת 25 שנים למצעד הגאווה הראשון עם מגוון רחב של אירועים, כנסים והופעות שבשיאם שני אירועי ענק – מצעד הגאווה שחוזר לטיילת להט תל אביב-יפו ויתקיים ביום חמישי, 8 ביוני בשעה 17:00; ומסיבת הגאווה המרכזית שתתקיים ביום שישי, 9 ביוני בשעות 12:00 – 18:30 בפארק גני יהושע. המסיבה תתקיים בהשתתפות האמניות והאמנים המובילים בישראל ומאות אלפי משתתפים מרחבי הארץ והעולם.
עיריית תל אביב יפו מפרסמת היום (א') את שמות האמנים שיופיעו במסיבת הגאווה הגדולה בפארק גני יהושע. את האירוע ינחו נדב בורנשטיין וליעוז לוי  ועל הבמה יופיעו  (לפי סדר א,ב): איגי וקסמן,  איזי , אלין גולן, אקו, ג'יין בורדו, חן אהרוני, מאיה בוסקילה,  מירי מסיקה, נונו, נועה תשבי,  נוער שוליים, נטע ברזילי,  נס x סטילה,  עברי לידר, עדן דניאל גבאי,  עמרי סמדר ושלומית אהרון,  רד אקסס, ריף כהן, רן דנקר, שחר טבוך, שיר זוארץ ותמיר גרינברג. בעמדת ה-DJ ינגנו אלירן הלוי וינון יהל.
מסיבת הגאווה המרכזית תתקיים ביום שישי, 9 ביוני, יום לאחר מצעד הגאווה שיחזור לטיילת תל אביב יפו, ויחל ביום חמישי אחר הצהריים ברחוב של"ג, בסמוך לטיילת וימשיך עד רחוב דניאל. המצעד ייערך בליווי 9 משאיות של הליינים המובילים בעיר וארגוני הקהילה הגאה.
במועדים הללו יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה וייחסמו כבישים. כמו כן, תתוגבר התחבורה הציבורית באופן משמעותי.
ראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי: "אני שמח לציין גם השנה את אירועי חודש הגאווה, בראשם מצעד הגאווה, שחוגג השנה את שנתו ה-25. בתקופה זו, כאשר הדמוקרטיה בישראל נמצאת בשעת משבר, ואנו עדים לצעדים החותרים תחת יסודות מגילת העצמאות ומערערים על הקיום המשותף שלנו, המחאה הלהט"בית, שמבטנה נולד מצעד הגאווה, חשובה עשרות מונים. אני שומע מכל עבר את החששות הכנים והאמתיים של חברי וחברות הקהילה מפני שלילת הזכויות שהושגו בעמל רב לאורך השנים ומפני עצירת קידום הזכויות הרבות שיש עוד להילחם על מנת להשיגן. אנחנו בתל אביב-יפו נמשיך להיות המגדלור לערכים הדמוקרטיים העומדים בבסיס קיומנו, בהם המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית".
מיטל להבי, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הקהילה הגאה: "השנה הקשבנו לרחשי הלב של הקהילה הגאה והחזרנו את המצעד לרצועת החוף והוא יתקיים אחר הצהרים בשעות שבהן השמש פחות קופחת. דווקא בעת הזו, כשהקהילה תחת מתקפה שמאיימת לפגוע בה, ובפרט לאור אירועי האלימות המופנים כלפי חבריה, היה לנו חשוב יותר מתמיד להראות את תמיכתנו. תל אביב יפו רושתה בדגלי הגאווה לקראת המצעד שיתקיים בלב העיר כמסר ברור כאן בישראל ולכל העולם שתל אביב יפו לא רק מחזקת ומחבקת את הקהילה אלא גאה בה. השנה חשוב יותר מתמיד להשתתף במצעד כאקט של תמיכה בזכות לאהוב את מי שכל אחד ואחת מאיתנו בוחרים, ולעמוד ביחד בחזית המאבק לשוויון מלא". 
רובי מגן, מנהל המרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו: "המרכז הגאה של עיריית תל אביב- יפו פועל לאורך כל השנה כדי לשפר את מעמדה של הקהילה הגאה בישראל.  בחצי השנה האחרונה התמודדנו עם עלייה משמעותית בבקשות של חברי וחברות הקהילה לעזרה, וזאת לאור התמודדות עם פשעי שנאה ולהט״בפוביה שנמצאים בעלייה תלולה. בגאווה 2023 אנחנו נפיץ את האור באמצעות אירועים הפתוחים לכולן ולכולם, כשבראשם סופ״ש הגאווה הגדול שיתקיים בטיילת ובגני יהושע. הצטרפו אלינו כדי להיות שותפים ולהכיר את המאבק ארוך השנים שלנו למדינה חופשית ליברלית שמקבלת את כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה