תרבות ופנאי

סרט ב-10 שקל בלבד בקולנוע: זו התכנית המרגשת

שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי ושר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכמו  כי סרטי שואה יוקרנו לקהל הרחב ב-10 שקל בלבד במסגרת מיזם הנצחה מרגש: ״ככל שדור שורדי השואה הולך ופוחת - חובה עלינו להנחיל את זיכרון השואה לדורות הבאים״
מערכת ice | 
סרט השנה הישראלי (צילום freepik)
שר התפוצות והשיוון החברתי עמיחי שיקלי סיכם אמש (שני), יום הזכרון לשואה ולגבורה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר על סבסוד סרטי הקולנוע בנושא השואה ב-10 שקלים בלבד, ביום השואה הבינלאומי הקרוב, כדי להנחיל את זיכרון השואה גם בקרב הצעירים ובני הנוער.
במסגרת המיזם, סרטים שעוסקים בשואה ובגבורה יוקרנו בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ בעלות מסובסדת של עשרה שקלים בלבד, ביום השואה הבינלאומי שיתקיים ב-27 לינואר 2023 במימון משותף של משרד התרבות והספורט והמשרד לשיוון חברתי.

השר לשיוויון חברתי עמיחי שיקלי מסר: ״מוטלת עלינו החובה להנחיל  לדורות הבאים את זיכרון השואה ובפרט לנוכח העובדה כי העדים החיים למאורעות האימים של התקופה, ניצולי השואה, הולכים ומתמעטים. הקרנת הסרטים תאפשר לדור הצעיר אפיק נוסף ללמידה וחיבור לזכרון השואה״.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר הוסיף: ״ככל שהולך ופוחת דור שורדי השואה, מוטלת על כתפינו האחריות לזכור ולהנציח, ולא לשכוח לעולם את זוועות השואה. החל מיום השואה הבינלאומי הקרוב יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ סרטי קולנוע להנצחת השואה בעלות מסובסדת, במטרה לחבר את דור ההמשך לשואה ולגבורה, ולתקומת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה