ויראלי

ביום השואה: סמוטריץ' קיבל מכתב איומים מלווה בצלבי קרס

ביום השואה, סמל שלטוני תחת איומים על חייו. האם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הפך ליעד מוצהר של ארגונים אנטישמים?  
דוד זולדן | 
יום השואה סמוטריץ תחת איומים (צילום ללא)
בעיצומם של טקסי הזיכרון ליום השואה, לשכת שר האוצר מעדכנת כי "לפני מספר דקות הגיע מכתב איומים לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' מלווה בצלבי קרס וסמלים נאציים". עוד נמסר כי יחידת "מגן" פתחה בבדיקה.
ההסתה נגד פוליטיקאים ובעיקר נגד חברי ממשלה רושמת עלייה מדאיגה. כזכור, מפלגת הליכוד הגישה השבוע תלונה במשטרה נגד משתמשת בטוויטר שהסיתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו. מהליכוד נמסר אז: "אנו מצפים מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול בכל האמצעים ובמלא העוצמה כדי לעצור את ההסתה המסוכנת".
המצייצת בטוויטר הסיתה מפורשות וכתבה כי: "נתניהו צריך לגמור כמו קדאפי. המון שעושה בו שפטים. להשאיר אותו עם חולצה מכופתרת קרועה. זה סופם של דיקטטורים". גם בחודש שעבר עצרה המשטרה גבר בן 63 מרמת גן בחשד להסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. החשוד פרסם נגדו ונגד הממשלה שורת ציוצים בטוויטר. יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד להסתה לאלימות, והביאו את החשוד לחקירה. בין השאר כינה החשוד את ראש הממשלה "בן מוות" ו"עבריין" וכתב, "האם נשב ונצפה במדינתנו הופכת לדיקטטורה על ידי איש נתעב, נאשם בשוחד, ששואף להשתלט על מוסדות המדינה? דיקטטורה לא תהיה כאן, אם החלאה יעז הוא לא יהיה".
בציוץ נוסף הסית באופן מפורש וכתב: "אם ממשלת הנוכלים והעבריינים תעביר את חוקי הדיקטטורה יישפך פה דם. זה מה שאתם רוצים, זה מה שאתם תקבלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה