משפט

בעקבות הסתת האם: זהו העונש החריג שבית המשפט הטיל

בית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה קבע בפסק דין חריג שהוגש לאחרונה כי אם המשפחה תפגוש את ילדיה רק בסופי שבוע. השופטת שי הזהירה את האם בהסתת הילדים נגד אב המשפחה
מערכת ice |  1
עורכת דין לוסי מאיר (צילום סם יצחקוב)
בפסק דין חריג שנקבע בבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה נקבע כי האם תפגוש את ילדיה רק בסופי שבוע, כדי למנוע ממנה להסית את הילדים נגד אביהם. בהחלטה יוצאת דופן זו נקבע ששלושת הילדים הקטנים של בני זוג, שנפרדו, ישהו אצל האב, במשך כל ימות השבוע, והאם תפגוש אותם רק בסופי שבוע. 
על פי ההחלטה החריגה, אותה קיבלה השופטת שירלי שי, אשר התירה אותה לפרסום, הילדה הבכורה, הרביעית במשפחה, הנמצאת כבר במצב של ניכור הורי, ומסרבת לפגוש את אביה, תישאר, בשל רצונה, להתגורר בבית אמה. השופטת שי הזהירה את האם בהחלטתה, שאם יתברר כי היא ממשיכה להסית את הילדים נגד האב, היא תפגוש את ילדיה רק במרכז קשר של משרד הרווחה, תחת פיקוח. 
לדברי עו"ד לוסי מאיר, המייצגת את האב, סכסוך הגירושין בין בני הזוג, שנפרדו לפני כשמונה חודשים, מתנהל בעצימות גבוהה מהרגע הראשון. עד היום הוגשו בתיק, שנפתח בבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה, כ- 300 מסמכים ובקשות.
לדברי עוה"ד מאיר, האם הפרה עשרות החלטות של בית המשפט ואילו האב, הגיש עשרות בקשות, לעיתים יום אחר יום, כדי לבקש את סעדו של בית המשפט נגד ההפרות החוזרות והנשנות מצד האם. בנימוקים להחלטתה החריגה ציינה השופטת שי ש"כל הגורמים המעורבים בתיק הזה רואים עין בעין את העובדה, כי התנהלות האם פוגעת בקטינים פרט לה. אם הקטינים לא מקיימת החלטות של בית המשפט, עושה ככול העולה על רוחה ולא מוכנה לקחת אחריות ולו הקטנה ביותר על מעשיה, תוך פגיעה ישירה בקטינים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שופטת מושחתת
    כואבת 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השופטת שירלי שי שונאת נשים, רק כמה חודשים בתפקיד ולא מפסיקה להפריד בין אמהות וילדים. צריך לצאת נגדה. מי שמכיר את האישה שעליה נכתב שיעדכן
    סגור