משפט

שר פיטנס מתכננת לברוח מישראל? קיבלה צו עיכוב יציאה

שר פיטנס שנקלעה לחובות עתק של 24 מיליון שקל ונאלצה להודיע על סגירת כל מכוני הכושר שלה ברחבי הארץ, קיבלה צו עיכוב יציאה מהארץ לאחר שנאמני החברה טענו כי היא תכננה לעבור לארצות הברית כדי לפתוח רשת מכונים חדשה בלוס אנג'לס
מערכת ice |  4
שר פיטנס (צילום יחצ)
כוהנת הכושר הפופולרית ואשת העסקים שיר סנדה, הידועה בשם המותג שלה שר פיטנס, קיבלה היום (ראשון) צו עיכוב יציאה מהארץ, לאחר שהודיעה לאחרונה היא עוצרת את הפעילות בכל סניפיה ברחבי הארץ, אחרי שסיפרה כי "לאחר ימים קשים ומאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים", זאת לאחר שנקלעה לחובות של 24 מיליון שקל.
על פי הנאמנים הזמניים, עו"ד חנית נוב ממשרד נוב, קסנר, שניר ושות' ורו"ח עישאן יאסר ממשרד תחסין עוואד ואח' ציינו במסגרת בקשתם כי "בקשה זו מוגשת לאור מידע שהתקבל אצל הנאמנים הזמניים מנושה של החברה בתחום חדרי הכושר, ולפיו בכוונת המשיבים - בעלת השליטה ובעלה - לעזוב בימים הקרובים את מקום מגוריהם בישראל ללוס אנג'לס שבארה"ב ולהקים שם רשת של מכוני כושר.
ב"מאקו" ערכו סקירה של הנושא ופירטו את הסיבות המרכזיות בגללן נכנסה פיטנס לחובות העתק. האחריות לכל החובות (שמתחלקים בין שלושה בנקים, חברת אשראי, חברת אשראי חוץ בנקאי, בעלי נכסים, מס הכנסה ועוד) מוטלת על הקורונה.
הקורונה אכן פגעה בפעילותה, אך קשה להבין איך הרשת, שדיווחה ב-2019 על הכנסות של 6 מיליון שקל, וגם כיום טוענת שיש לה עודף של 4 מיליון שקל, מצליחה להגיע לחובות של 24 מיליון שקל. החברות הגדולות יקבלו כסף בחזרה.
ישראכרט לא ויתרה השבוע על שקל שפיטנס חייבת לה, מה שהוביל לסגירת הרשת. אבל האם הלקוחות יקבלו את הכסף בחזרה? עו"ד שטיפל במקרה, טוען כי הכסף יוחזר קודם כל לכל הספקים, ורק לאחר מכן הלקוחות יקבלו את הכסף שלהם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעניין כמה זמן התגובות יחזיקו ולא ימחקו.
    ממי 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המציאות אי אפשר למחוק
    סגור
  • 3.
    כל כלב בא יומו
    The philosopher 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שנפגע מהקורונה לא קונה פורשה ושעוני יוקרה! הוא מנסה לשקם את עצמו לאט לאט נבילה ! לא יזיק לך כמה שנים טובות בכלא
    סגור
  • 2.
    שתלך לחג'גים שיעזרו לה (ל"ת)
    אבי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    אבל יש לה 531235498313413164 עוקבים בטיקטוק...איך זה
    אני 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יכול להיות שהיא בחובות??? אולי זה ההבדל בין "עוקבים" לבין לקוחות משלמים?
    סגור