תרבות ופנאי

רותי ברודו הגזימה? זה השף שדורש 2000 שקל לארוחה

גורדון רמזי, השף סלב אולי המוכר בעולם, פרסם כי יארח ארוחת פופ אפ במסעדת המישלן שלו, לה יש שלושה כוכבים, שתעלה כמעט 600 דולר, שהם 2,000 שקל בסך הכל. הארוחה תכלול 7 מנות בסך הכל עם הפרודוקטים מהטובים בעולם
מערכת ice | 
גורדון ראמזי (צילום גורדון ראמזי אתר רשמי)
7 מנות ב-2000 שקל?!?!!? אז בישראל הייתה זו רותי ברודו ששברה את הרשת עם המחיר שדרשה לארוחת טעימות מפוארת, אבל מסתבר שגם השף גורדון רמזי לא מתבייש לבקש סכומי עתק כדי להאכיל אתכם.
רמזי, השף סלב אולי המוכר בעולם, פרסם כי יארח ארוחת פופ אפ במסעדת המישלן שלו, לה יש שלושה כוכבים, שתעלה כמעט 600 דולר, שהם 2,000 שקל בסך הכל. הארוחה תכלול 7 מנות בסך הכל עם הפרודוקטים מהטובים בעולם.

בין המנות שיוצעו לסועדים שיהיו מוכנים לפתוח את הכיס כדי ליהנות מהחוויה הקולינרית הייחודית במסעדה של השף, אפשר למצוא רביולי פירות ים ופרלין פקאן שיוגש לקינוח, מדובר כמובן במטבח כמו שרק רמזי יודע לספק.
רק לאחרונה נודע כי רותי ברודו, המסעדנית והשופטת בתכנית "מאסטר שף", יחד עם קבוצת R2M בהובלת המסעדנית הוותיקה פותחת מסעדת שף חדשה בשם R48 במלון חדש בשדרות רוטשילד בתל אביב, Hotel & Garden R48, ששייך לקבוצה.
מי שיוביל את המסעדה יוביל השף אוהד סולומון שעבד עשור במסעדות של הקבוצה. שם תקבלו ארוחת טעימות עבור 9 שולחנות בלבד. מה המחיר עבור ארוחת טעימות ללא יין או קוקטיילים לסועד? 500 שקלים לסועד. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה