כסף וצרכנות

שופטת מאסטר שף פותחת מסעדה חדשה: כמה תשלמו לארוחה?

קבוצת R2M בהובלת המסעדנית הוותיקה פותחת מסעדת שף חדשה בשם R48 במלון חדש בשדרות רוטשילד בתל אביב, Hotel & Garden R48, ששייך לקבוצה. המחיר לסועד לא פחות מ-500 שקל לארוחת טעימות
מערכת ice | 
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
רותי ברודו, המסעדנית והשופטת בתכנית "מאסטר שף", חגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-61 ונראה שהגיל לא עוצר אותה לרגע. בחדשות 12 פורסם כי קבוצת R2M בהובלת המסעדנית הוותיקה פותחת מסעדת שף חדשה בשם R48 במלון חדש בשדרות רוטשילד בתל אביב, Hotel & Garden R48, ששייך לקבוצה.
מי שיוביל את המסעדה יוביל השף אוהד סולומון שעבד עשור במסעדות של הקבוצה. שם תקבלו ארוחת טעימות עבור 9 שולחנות בלבד. מה המחיר עבור ארוחת טעימות ללא יין או קוקטיילים לסועד? 500 שקלים לסועד. 
 
השף טען: "בחוויה שלי, בסוף יש משהו בארוחות מהסוג הזה, שבא לך לאכול גם אוכל אמיתי, ולא רק ביסים, אני רוצה שכל סועד ייצא מכאן מסופק. אני מביא את הסיפור שלי, מתוך כל מסעותיי הקולינריים, אם זה בפרו, בפריז, או במזרח, בסופו של דבר שאלנו את עצמנו איך אנחנו יכולים להגיש את האוכל הכי טעים והכי מיוחד, מבלי להיות מחויבים לקונספט מסוים".
רק לאחרונה דיברה ברודו בראיון לגלית ואילנית וסיפרה: "הכל התגשם. רק שיהיה יותר נעים בארץ, פחות חם ולא כל כך יקר. שנוכל להיות כאחד העם, בתחושה שלי אנחנו אוכלים חרא, זה הכל. זה החרא שלנו".
על ההדחות במאסטר שף אמרה: "זה שובר. קשה לי, אני מתה. אני בינתיים מסתתרת מאחורה, בשבילי זה סוף העולם להגיד למישהו שהוא הולך הביתה. זה כאילו זה מוות, זה סיוט. יש בקבוצה אנשים, אחד יותר מדהים מהשני. הם מקסימים, נטולי אגו, אנשים טובים שמפרגנים אחד לשני. זה כואב, לא יעזור שום דבר, פשוט כואב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה