תרבות ופנאי

אייל גולן עצר מופע באמצע: מדוע נאלץ לנטוש את הבמה?

הערב במהלך הופעתו הרגיש כי הוא לא יכול להמשיך את המופע ולאחר כשעה עצר את המופע, צוות מד״א מטפל ברגעים אלו בגולן. כאמור, מליאם הפקות נמסר כי רוכשי הכרטיסים למופע הערב יקבלו פיצוי מופע נוסף
כפיר אדר |  1
אייל גולן (צילום אלוני מור)
דרמת ענק בהופעתו של הזמר אייל גולן הערב (שני) בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כאשר זו הופסקה לאחר כשעה בלבד מתחילתה, זאת מאחר וגולן לא חש בטוב ונאלץ להתפנות מהבמה. צוות מד״א שהגיע למקום נותן טיפול לגולן מאחורי הקלעים, רוכשי הכרטיסים למופע הערב יקבלו פיצוי מופע נוסף בתאריך חדש
בימים האחרונים גולן לא חש בטוב עקב נסיבות רפואיות, למרות מצבו הרפואי החליט שלא לוותר על שני המופעים המתוכננים בחול המועד פסח בהאנגר 11, אמש בהופעתו הצהיר לקהל כי הוא לא חש בטוב אך יעשה את הכל בשביל לא לאכזב אותם ואכן קיים את המופע כמתוכנן ואירח את דודו אהרון.

הערב במהלך הופעתו הרגיש כי הוא לא יכול להמשיך את המופע ולאחר כשעה עצר את המופע, צוות מד״א מטפל ברגעים אלו בגולן. כאמור, מליאם הפקות נמסר כי רוכשי הכרטיסים למופע הערב יקבלו פיצוי מופע נוסף.
רק לאחרונה התארח ברדיו ירושלים אצל ירון אילן והגיע לתכנית בה הוצג האלבום החדש שלו ואמור היה להתקיים ראיון ולהשמיע לא מעט סינגלים מתוך האלבום, אלא שאחרי זמן לא ארוך הוא חש לא בטוב ונאלץ לסיים את חלקו מוקדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם מגעיל
    צבי 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחססססססססס
    סגור