ויראלי

גרושתו של אייל גולן נשברת: "זה לא נורמלי"

דניאל גרינברג מזועזעת מהפיגוע בתל אביב: "אין מה להגיד כבר, זה כל כך עצוב, גם רוסלנה רודינה הוסיפה: "האמת לא משנה מה אומר... רק דבר אחד אחד שתייר אחד נרצח גם התיירות פה הלכה. פשוט טירוף מה שקורה כאן במדינה עושה חשק לקפל את הכל ולעוף מכאן"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
אלסנדרו פאריני, תייר מאיטליה בן 36 נרצח ו-7 בני אדם נפצעו אמש (שישי) בפיגוע דריסה סמוך לגן צ'ארלס קלור בטיילת בתל אביב. המחבל הוא יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45, בעל עבר פלילי אך ללא רקע ביטחוני. אין ספק שהאירוע הצליח לזעזע את הביצה ואת עולם הבידור.
גרושתו של אייל גולן וכוכבת האח הגדול לשעבר, דניאל גרינברג כתבה בעצב: "אין מה להגיד כבר זה כלכך עצוב אלוהים, דיי אי אפשר לאבד עולמות כל שני וחמישי זה לא נורמלי".
רוסלנה רודינה כזכור כתבה: "מתעדכנת שהוא ללא עבר פלילי........0, צדיק ממש, שישרף בגהנום וכל מי ששותף לזה. ושוב אותו המנגנון..... המחבל עם עבר פלילי... חדש לנו?? לא עצוב!!!! הלב מפוחלץ כבר באמת אין מילים.... והאמת לא משנה מה אומר... רק דבר אחד אחד שתייר אחד נרצח גם התיירות פה הלכה. פשוט טירוף מה שקורה כאן במדינה עושה חשק לקפל את הכל ולעוף מכאן. נמאס"
עוד כתבה רודינה: "מאוד מקווה שלא יהיו היום הפגנות!! חברים תשמרו על עצמכם תשארו בבית אנחנו בימים כל כך קריטיים כאן שרק מחכים לנו בפינות כמו שאומרים. אל תתנו להם את התענוג לעשות פיגוע שיש בו המון אנשים בואו ננשום רגע ונתאחד יחד ונהיה קשובים למה שקורה כאן אפשר תמיד לצעוק ולצאת לרחובות ובמקרים מסויימים אף רצוי לכל אחד יש את הזכות לומר את מה שעל ליבו כוחות הביטחון שלנו גם ככה מרוסקים כבר בואו ניתן להם לעשות את העבודה כמו שצריך ונקל עליהם ונשמור על חיינו".
הפיגוע הקטלני בתל אביב קרה פחות מיממה לאחר פיגוע הירי בבקעת הירדן, בו נרצחו שתי אחיות. אימן של הבנות עדיין מאושפזת במצב קשה מאוד. גם על כך הביעו זעם וזעזוע גדול האמנים ואנשי התרבות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיגוע
    רובי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה לי שעומר אדם לא סתם ברח מהמדינה המזורגגת שעליו הגענו המדינה אוכלת את יושביה עם כל האנרכיסטים שמחפשים את טובת הנאתם מפחדים מהכיס שלהם יוצאים כל יום שני וחמישי להפגנות מי ממן את כל הפגנות האלה מאיפוא בא הכסף הזה צריך לעצור את כל הראשים ולהכניס אותם לבתי כלא שירכבו
    סגור